Stav Michaela Schumachera, který se na přelomu roku zranil při lyžování ve francouzském Meribelu, se žel nemění.
Sedminásobný šampion stále leží v nemocnici v Grenoblu, kde se mu věnuje špičkový tým odborníků. Přestože probouzení z umělého spánku zahájili již na konci ledna, Schumachera se stále probrat nepodařilo.
"Michael je stále ve fázi probouzení. Situace se nezměnila," potvrzuje dnes jeho mluvčí, Sabine Kehmová. Někteří odborníci proto snižují své vyhlídky na jeho zotavení a plnohodnotný život, v nejchmurnějších scénářích dokonce začínají hovořit o možnosti odpojení od přístrojů. Italská La Gazzetta dello Sport dnes pro změnu píše, že Schumacher už dýchá sám bez pomocí přístrojů.
Veškeré spekulace ale Kehmová rázně popírá: "Jakékoliv lékařské informace, jež nejsou potvrzeny týmem doktorů, kteří se o Michaela starají, či jeho managementem, musí být považovány za neplatné."
Podle posledních závěrů z rekonstrukce Schumacherovy nehody vyplývá, že k vážným následkům mohla přispět kamera umístěná na jeho přilbě. Bývalý pilot F1 upadl při jízdě ve volném kamenitém terénu mimo sjezdovku v rychlosti "velmi dobrého lyžaře."
Michael Schumacher při nasazování své rudé helmy (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.