Fernando Alonso měl dnes nabitý den a Ferrari jím prošlo bez vážnějších potíží. Přesto Španěl věří, že jim stále něco chybí a následující dva dny pro ně budou velmi důležité při hledání výkonnosti a rychlosti.
Výkony Ferrari jsou během předsezónních testů tak trošku otázkou. Neoslňují, ale zároveň se nedá řici, že by si vedli špatně. Dnešní den byl pro italský tým produktivní, přesto prý mají ještě na čem pracovat. Podle Fernanda Alonsa budou poslední dny testů v jejich podání především o hledání rychlosti.
"Máme před sebou dva dny, které pro nás co se výkonnosti týče budou nesmírně důležité. Musíme opravdu využít potenciál auta. Zítra jede Kimi a potom zase já a prostě potřebujeme bezprobémový zbytek testu, abychom do Austrálie dojeli na 100% výkonnosti," uvedl Fernando Alonso. Ten dnes ujel nejvíce kol ze všech a za prvním Pérezem zaostal pouze o šest setin.
"Myslím, že nám momentálně ještě pořád něco chybí," nechal se ale slyšet Španěl. Ten dnes navíc ujel 57 kol závodní simulace, která však podle jeho slov nebyla bezproblémová. "Bylo to ok, ale mohlo to být lepší," okomentoval situaci dvojnásobný mistr světa, ale protože se nemusel zastavovat v garáži a auto jelo po celou dobu, je prý s dnešním dnem spokojen.
V podstatě se tak shoduje se svým týmovým kolegou Kimim Räikkönenem. Ten včera také uvedl, že je vše ok, zažil prý horší zimní přestávky, postupně si zvyká, hledá to správné nastavení a při testech mu zatím chybí pouze závodní simulace. Mají se však prý stále v čem zlepšovat.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.