Lewis Hamilton dnes musel kvůli převodovce zkrátit svůj pobyt na trati. Mercedes je pro mnohé favoritem do úvodního závodu sezóny, Brit však krotí nadšení a nedomnívá se, že jsou rozdíly tak výrazné.
Poslední testy v Bahrajnu pro Mercedes nezačaly úplně podle jejich představ. Jak včera Nico Rosberg, tak dnes Lewis Hamilton, museli kvůli technickým problémům testovací den ukončit předčasně. A ačkoliv jsou Stříbrné šípy mnohými považováni za favority, Hamilton si tak jistý není. Mají se totiž prý stále v čem zlepšovat.
"Nemáme žádný specifický problém, spíš více oblastí, kde se musíme zlepšit. Máme silný balík, ale nemyslím, že je to garantováno. Jsem si jistý, že Ferrari je také hodně rychlé a věřím, že i auto Red Bullu je dobré, přestože možná jejich motor není tak dobrý jako ten náš. Nebyl bych překvapen, kdyby v prvním závodě byly rozdíly mezi top týmy jen pár desetin," uvedl.
Na hodnocení jejich výkonnosti je prý ještě brzy. "Ještě prostě netušíme, jak si stojíme. Nebyli jsme všichni ve stejnou chvíli se stejným počtem paliva v nádrži, když foukalo, když byla dobrá přilnavost a teploty nebyly zase tak vysoké. Uvidíme, jak jsme na tom, až dorazíme do Melbourne. Já zatím nenašel vyvážení, které by mi vyhovovalo," přiznal mistr světa z roku 2008.
"Kdykoliv zatím vyjedeme, nacházíme více a více problémů. To je pozitivní, chceme, aby se to dělo. Je spousta věcí, které chceme zjistit. Ale je to stejné pro všechny," dodává Hamilton.
S hodnocením, že rozdíly mezi jednotlivými týmy nebudou tak výrazné souhlasí také pilot McLarenu Jenson Button. Podle něj to bude v Austrálii boj a s úsměvem dodává, že kromě Ferrari, Mercedesu, Williamsu či Force Indie se vždy musejí obávat Red Bullu.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.