Williams dnes konečně potvrdil to, o čem jsme se zmiňovali již před několika měsíci - po Felipem Massovi k týmu přechází také jeho bývalý závodní inženýr Robert Smedley.
Smedley bude zastávat roli šéfa výkonnosti vozidla, což je pozice, kterou tým nově zřídil pro posílení svých týmů pracujících na závodní trati a v továrně. Oficiálně se k Williamsu přidá až před Velkou cenou Bahrajnu kvůli delší výpovědní lhůtě u Ferrari.
Podporovat jej budou oba závodní inženýři - Andrew Murdoch, na něhož si zvyká Felipe Massa, a Jonathan Eddolls, jenž pokračuje s Valtterim Bottasem.
K týmu se přidává i Richard Lockwood, který loni působil u Marussie jako šéf závodních strategií. Bude patřit k týmu na dráze, kde bude spolupracovat se stratégem Randeepem Singhem.
Pat Symonds k tomu dodává: "Williams prochází změnou a tato nová jmenování odrážejí to, jak vysoké máme ambice. Máme několik zkušených lidí, kteří se k nám připojili, aby nám pomohli v naplňování těchto ambicí, a já jsem moc nadšený z toho, že je můžu přivítat v týmu.
"Rok 2014 nám přináší tu největší změnu v technických pravidlech, kterou jsem ve své kariéře zažil, takže před vstupem do nové sezóny bude důležité prohloubit talenty, které zde již máme. Williams byl vždy hrdý na výtečnou kvalitu svých inženýrů a toto poslední oznámení je součástí našeho pokračujícího cíle vrátit týmu úspěch," dodává technický ředitel.
Williams dále posiluje, potvrzuje příchod Roberta Smedleyho a Richarda Lockwooda,takže: "Felipe baby, stay cool" (foto: Williams F1 Team)
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.