 
            Williams potvrzuje, že Susie Wolffová bude i letos působit jako jeho vývojová jezdkyně, navíc v rozšířené roli - před závody se v průběhu sezóny zúčastní dvou pátečních tréninků.
Wolffová se k týmu přidala v dubnu 2012 a pomáhala s vývojem vozů úspěšného FW34, nekonkurenceschopného FW35 i letošního FW36. Letos bude pokračovat v práci na simulátoru, aby týmu pomohla pří práci na současném monopostu.
Williams navíc potvrdil záměr nasadit ji do dvou pátečních tréninků (poprvé v Silverstone 4. července 2014), čímž se stane po dvaadvaceti letech první ženou ve Formuli 1 - od dob Giovanny Amatiové, která se třikrát nedokázala v roce 1992 kvalifikovat s Brabhamem (poslední ženou závodící v F1 byla Italka Lella Lombardiová v roce 1976). Přistoupil k tomu po její uspokojivé výkonnosti v loňských testech mladých jezdců v Silverstone.
"Susie se stala cennou členkou naší jezdecké sestavy a v roce 2014 ji přibude odpovědností s tím, jak hodláme učinit velký pokrok ve výkonnosti. Susie předvedla svůj přirozený talent při vývoji vozu a poskytovala silnou zpětnou vazbu, což bude letos klíčové, protože týmy chtějí rychle pochopit a vylepšit radikálně pozměněné vozy pro rok 2014," uvádí technický ředitel týmu - Pat Symonds.
Susie Wolffová se s Williamsem letos poprvé sveze i během závodních víkendů(foto: Williams F1 Team)
Samotná Wolffová oznámení komentuje slovy: "Jsem vděčná Williamsu za pokračující podporu a důvěru. Rok 2014 bude velmi důležitým milníkem v mé kariéře. Mé odpovědnosti se v týmu neustále zvyšují, protože jsem se osvědčila. Vyvrcholilo to příležitostí testovat vůz v Silverstone a zúčastnit se aerodynamických testů minulý rok."
"Soutěžit ve dvou prvních trénincích k plnému testovacímu dni navíc v této sezóně, to bude další krok. Těším se na příležitost znovu usednout za volant FW36 během závodního víkendu. Jde o výzvu, kterou si vychutnám, a šanci, jak můžu pokračovat v pomoci týmu," pokračuje šťastná pilotka.
Jejím cílem je ale závodit. Pokud bude odvádět "dobrou práci, dalším pokrokem bude účast v závodech. Samozřejmě. Ale je to těžké, F1 je tak rychlé prostředí, tolik lidí do F1 vstupuje a jednu chvíli v zimě jsem si upřímně myslela, že letos nebudu mít nic.
Neřeknu vám, že chci být v roce 2013 na roštu, protože nelze říct, kdo na něm příští rok bude. Loni bychom neřekli, že Magnussen bude u McLarenu, ale je tam. Jde o správné načasování, být ve správný okamžik na správném místě, využít příležitosti a vždy dokazovat, že na to máte," dodává sebevědomá Wolffová, rozená Stoddartová.
Susie tento měsíc pózovala francouzskému módnímu časopisu MIXT(E)(foto: Susie Wolffová)
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.