Manažerka Michaela Schumachera opět prosí o trpělivost a vylučuje jakékoliv spekulace ohledně zdravotního stavu několikanásobného mistra světa.
Asi měsíc a půl po osudném pádu na lyžích je zdravotní stav Michaela Schumachera stále kritický. Informací o jeho zdravotním stavu je stále málo. Jeho manažerka, Sabine Kehmová, již několikrát zdůraznila, že něco řekne teprve až bude co. Naposledy jsme mohli slyšet různé zvěsti o tom, že má sedminásobný mistr světa zápal plic.
Tuto zprávu ale Kehmová nepotvrdila, na druhou stranu ale ani nevyvrátila, že by při procesu probouzení z umělého spánku docházelo ke komplikacím. "Rodina Michaela chce znovu srdečně poděkovat za neutuchající účast lidí po celém světě. Jejich dobrá přání pomáhají rodině a - a o tom jsme přesvědčeni - pomáhají i Michaelovi, který se nadále nachází ve fázi probouzení," říká Sabine Kehmová.
"Jako většinou v podobných případech neprobíhají jednotlivé dny stejně. Rodina prosí ještě jednou o pochopení, když medicínské podrobnosti nechce dále rozebírat, aby ochránila Michaelovu privátní sféru. Jako už od začátku, mohu vás ujistit, že rozhodující novinky ohledně Michaelova zdravotního stavu budou dále sdělovány. Jsme si vědomy toho, že fáze probouzení může trvat dlouho."
Kehmová také ještě jednou dala najevo důvěru rodiny Michaela Schumachera v lékaře nemocnice v Grenoblu, kteří od konce prosince bojují o jeho život. "Rodina nadále pevně věří v Michaelovo uzdravení a vkládá do týmu lékařů, sester a ošetřovatelů jejich plnou důvěru. Není důležité jak rychle, ale spíše že Michaelův proces uzdravování jde nadále kontinuálně a kontrolovaně dopředu."
Michael se svým bratrem, Ralfem, v Koreji 2010(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.