K Martinu Whitmarshovi se na seznamu zvažovaných kandidátů Lotusu na post sportovního ředitele připojil také bývalý šéf rallye týmů Citroenu a Peugeotu Olivier Quesnel.
Podle Quesnela první kontakt s Lotusem (Renaultem) proběhl už před čtyřmi lety, tedy velmi dlouho předtím než Eric Boullier tento tým opustil.
"Nebudu se tvářit, že mě tato nabídka nezajímá. Podle mých informací už zbývá jen krátký seznam kandidátů a já jsem mezi nimi. S Ericem se znám velmi dobře a o formuli jsme spolu mluvili už nesčetněkrát," vyjádřil Quesnel zájem a naději na získání pozice.
"Lotus je skvělý a ambiciózní tým, já však zatím pracuji pro automobilový tým OAK Racing a má práce není nabídkou nijak ovlivněna. Eric ví, kde mě najde a bude mě kontaktovat až udělá své konečné rozhodnutí," prohlásil Quesnel a zpochybnil tak informace o tom, že už se na své nové místo aktivně připravuje.
Prostý fakt, že mezi kandidáty patří i Quesnel, potvrdil také majitel týmu Lotus Gerard Lopez: "Nic není zdaleka rozhodnutu, ale můžu vám říci, že mezi třemi kandidáty Quesnel je. Stejně jako ostatní kandidáti má své výrazné přednosti, ale také několik menších nevýhod."
Fanoušky Lopez potěšil informací, že o novém týmovém řediteli bude rozhodnuto už velmi brzy: "Musíme udělat rozhodnutí rychle, protože před sebou máme hodně práce. Jasno bude během týdne, maximálně během 10 dní."
Lopez také rázně utnul spekulace o tom, že třetím kandidátem byl Ross Brawn, který však již dříve oznámil definitivní odchod z F1. O tom prý v Lotusu věděli dopředu a Brawn se tak mezi kandidáty ani nedostal. Podle zákulisních informací už je ale rozhodnuto a Quesnel bude brzy jmenován šéfem závodního týmu.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.