FIA zjevně stále nemá dost změn v pravidlech pro nadcházející sezónu. Jen několik týdnů před VC Austrálie, která bude otevírat letošní ročník MS, je totiž na stole změna pravidel kvalifikace, která by měla zatraktivnit sobotní program závodních víkendů.
Bernie Ecclestone by se měl setkat s vedením FIA během testů v Bahrajnu 21. února a jedním z hlavních bodů jednání by měla být právě úprava pravidel pro třetí část kvalifikace. Cílem by mělo být, aby týmy přestaly taktizovat během Q3, protože to prý ubírá kvalifikaci na její atraktivnosti.
Nejradikálnější návrhy dokonce volají po návratu k původnímu systému kvalifikace. Jezdci by tak dostali jednu hodinu na to, aby zajeli, co nejrychlejší čas. Tato možnost však není příliš pravděpodobná, protože ve snaze vylepšit divácký zážitek z kvalifikace FIA právě tuto možnost opustila a vymyslela raději kvalifikaci rozdělenou do tří částí.
O dost zajímavější jsou návrhy upravující pravidla tak, aby byly týmy motivovanější vysílat na trať své jezdce během třetí části. Toho chtějí jejich navrhovatelé dosáhnout tím, že by jezdcům pro třetí část bylo umožněno využít speciální sady pneumatik. Tím by odpadlo taktizování se šetřením pneumatik pro závod a jezdci už by neměli zásadní důvod nepoprat se o co nejlepší pozice na startovním roštu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.