Pro Jeana Todta je samozřejmostí, že jezdí pravidelně navštěvovat Michaela Schumachera. Je si totiž jistý, že Schumi by udělal to stejné.
Michael Schumacher stále ještě leží v umělém spánku v nemocnici v Grenobelu. Ačkoliv ho lékaři od minulého týdne ze spánku pomalu probouzejí a rekordní šampion Formule 1 se tak nachází ve fázi probouzení, tak se rodina, kamarádi i všichni fanoušci musí stále ještě strachovat. Také prezident FIA, Jean Todt, se stále obává o svého starého kamaráda a stojí při rodině Schumachera.
V počátečních fázích lečby byl Francouz u Němce skoro každý den, i takřka šest týdnů po nehodě jezdí bývalý šéf týmu Ferrari cestu z Paříže do Grenobelu měřící asi 500 km velmi často. "Myslím, že on by to mě udělal také, kdybych měl nějakou podobnou nehodu," řekl Jean Todt pro 'Die Welt' a ještě jednou zopakoval: "Jsem si jistý: Michael by byl zde. Michael a jeho rodina jsou mými velice blízkými přáteli. Je důležitou částí mého života. A teď je vážně zraněn."
GP San Marina v Imole 2006 (foto: Scuderia Ferrari)
Ačkoliv mu Todt při jeho zotavování nijak nepomůže, tak jeho návštěvy jsou dobrou psychologicku vzpruhou pro jeho rodinu. "Často je to jen proto, abych tam byl." V lednu při slavnostním večeru německého ADACu na svého kamaráda Jean také nezapomněl. "Michael je bojovník. Znám jeho energii, jeho odvahu a vytrvalost." Řekl Jean a zdůraznil, že věří v to, že toto bude velice důležité.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.