Bernie Ecclestone už brzy poprvé předstoupí před soud kvůli podezření z uplácení. Německé úřady nyní dolaďují poslední detaily, tak aby 24. dubna začal proces, který může přivést ředitele F1 až do vězení.
Celá obžaloba je založena na svědectví německého bankéře Gerharda Gribkowskyho, který s Ecclestonem dříve spolupracoval. Podle žalobce však proces nestojí jen na tomto svědectví. V rukávu prý má žalobce ještě "minimálně několik dalších přímých i nepřímých důkazů o Ecclestonově vině." Pokud se toto tvrzení ukáže jako pravdivé, mohl by to být problém i pro těžkou váhu jakou Bernie Ecclestone bezpochyby je.
Úřady počítají s protahovaným soudem a tak pro začátek vyhradily tomuto procesu 26 stání, ta budou probíhat každý týden v úterý a ve středu, tak aby nebyla ohrožena účast Bernieho Ecclestona na závodech F1. Soud bude mít přestávku v období od poloviny srpna do poloviny září, rozsudku se tak nejspíš nedočkáme dříve než v říjnu, je totiž pravděpodobné, že se soud oproti předpokladům ještě protáhne o další stání.
Ecclestone již dříve prohlásil, že se cítí nevinný. I přes toto prohlášení ztratil šéf F1 kvůli procesu několik svých pravomocí. Například důležité smlouvy budou muset minimálně do rozsudku podepisovat předseda a místopředseda správní rady. Eccelstone se však nadále bude věnovat řízení F1 a pomocí své moci tahat za zákulisní nitky. V současnosti se například snaží obhájit pravidlo o dvojnásobném bodování posledních závodů sezóny.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.