Bernie Ecclestone už brzy poprvé předstoupí před soud kvůli podezření z uplácení. Německé úřady nyní dolaďují poslední detaily, tak aby 24. dubna začal proces, který může přivést ředitele F1 až do vězení.
Celá obžaloba je založena na svědectví německého bankéře Gerharda Gribkowskyho, který s Ecclestonem dříve spolupracoval. Podle žalobce však proces nestojí jen na tomto svědectví. V rukávu prý má žalobce ještě "minimálně několik dalších přímých i nepřímých důkazů o Ecclestonově vině." Pokud se toto tvrzení ukáže jako pravdivé, mohl by to být problém i pro těžkou váhu jakou Bernie Ecclestone bezpochyby je.
Úřady počítají s protahovaným soudem a tak pro začátek vyhradily tomuto procesu 26 stání, ta budou probíhat každý týden v úterý a ve středu, tak aby nebyla ohrožena účast Bernieho Ecclestona na závodech F1. Soud bude mít přestávku v období od poloviny srpna do poloviny září, rozsudku se tak nejspíš nedočkáme dříve než v říjnu, je totiž pravděpodobné, že se soud oproti předpokladům ještě protáhne o další stání.
Ecclestone již dříve prohlásil, že se cítí nevinný. I přes toto prohlášení ztratil šéf F1 kvůli procesu několik svých pravomocí. Například důležité smlouvy budou muset minimálně do rozsudku podepisovat předseda a místopředseda správní rady. Eccelstone se však nadále bude věnovat řízení F1 a pomocí své moci tahat za zákulisní nitky. V současnosti se například snaží obhájit pravidlo o dvojnásobném bodování posledních závodů sezóny.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.