Eric Boullier začal včera pracovat u McLarenu jako závodní ředitel. Belgičan bude přímo zodpovědný šéfovi týmu McLaren.
Minulý týden jsme ale mohli slyšet o tom, že z týmu odchází Polák Marcin Budkowski, který byl od roku 2012 u týmu šéfem aerodynamiky a který měl spolupracovat s nově příchozím Peterem Prodromouem, který je pravou rukou Adriana Neweyho u Red Bullu, stejně jako Doug McKiernan, hlavní aerodynamik, který má ale dle posledních zpráv u týmu zůstat.
Podle posledních zpráv už ale příchod Prodromoua do týmu z Wokingu není tak jasný a Red Bull tvrdě pracuje na tom, aby si ho udržel. Angličan pocházející z řecko-kyperského manželství měl s McLarenem podepsat vloni na podzim, ale šéf týmu Red Bull Racing řekl, že svého zaměstnance neuvolní "minimálně" do konce jeho platného kontraktu s týmem z Milton Keynes.
Teď se ale změnila situace, u McLarenu se ke kormidlu s největší pravděpodobností dostává Ron Dennis a příchod Prodromoua nevypadá tak jasně. Samotný inženýr by s přestupem k McLarenu neměl mít dle zvěstí problém, Red Bull si ho ale chce udržet za každou cenu. Pokud by ale k McLarenu nenastoupil, tak by ho tým s největší pravděpodobností zažaloval. Ovšem Red Bull by si určitě mohl dovolit přípradné porušení smlouvy McLarenu vyrovnat.
Příchod Petera Prodromoua do McLarenu ještě není úplně jistý(foto: Red Bull Racing)
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.