Naopak nové aerodynamické díly vozu podle mladého Francouze někdy způsobují divné pocity.
Jules Bianchi netrpělivě očekával svoji první jízdu s Marussií MR03 s novým motorem od Ferrari. Francouzský pilot je po testech v Jerezu spokojen se svým monopostem. Odjel jenom 25 kol, ale i ty podle všeho stačily na to, aby porozuměl novému vozu. „Na trati to nebylo jednoduché,“ přiznal Jules. „Přesto chceme být co nejrychlejší i s tím materiálem, který máme k dispozici. Vůz má menší přilnavost v porovnání s tím z roku 2013. Můžou za to nové aerodynamické díly, které jsou v souladu s novými pravidly. Někdy způsobují trochu zvláštní pocity…“ Bianchi měl dobrý dojem i z nové pohonné jednotky od Ferrari, která znamená velký kvalitativní skok v porovnání s motorem Cosworth z loňské sezony. „Viděli jsme, že nový šestiválcový turbomotor od Ferrari fungoval velmi dobře. Je to pro nás pozitivní poznatek, protože počítáme s tím, že se letos chceme dostat výš. V Maranellu odvedli v oblasti vývoje nového motoru skvělou práci.“
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.