McLaren neodhalí nového hlavního sponzora týmu při prezentaci nového monopostu 24. ledna 2014. Dnes to potvrdil výkonný ředitel, Jonathan Neale.
Původně se očekávalo, že tým představí nástupce Vodafonu už v prosinci. Posléze bylo ale představení hlavního sponzora odsunuto na konec ledna. Dnes však přišel Jonathan Neale s oznámením, že McLaren nebude mít žádného hlavního sponzora.
Podobnou situaci si pamatujeme například v roce 2006, kdy také McLareny neměly žádného hlavního sponzora. "Při představení nového vozu MP4-29 v pátek 24. ledna nepředstavíme žádného nového hlavního sponzora," řekl Neale pro Pitpass.
"Avšak seznam všech našich ostatních sponzorů nám mohou všichni závidět." Tyto zprávy však vyvolávají obavy o rozpočet britské stáje. Má se za to, že Vodafone přispíval 45 milionů GBP (75 milionů USD) ročně do týmového rozpočtu. Podle Jonathana je však rozpočet McLarenu větší, než kdy předtím.
S podobnou situací se McLaren setkal v roce 2006
"S velkým potěšením mohu říci, že McLaren Racing má k dipozici pro sezonu 2014 velký rozpočet. Dokonce je větší, než byl v kterékoliv jiné sezoně předtím. Jsme v dobré pozici." Díru po Vodafonu by mohla zacelit Honda, která se stane dodavatelem motorů od roku 2015. Tým by se mohl přejmenovat na McLaren-Honda.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.