Ačkoliv se Bernie Ecclestone cítí nevinný, kvůli pokračujícímu soudnímu procesu budou jeho pravomoci omezeny. Nadále však zůstává v čele F1.
Výkonný ředitel skupiny Formule 1 bude pokračovat, podle čtvrtečního prohlášení Formule 1 však bude čelit větší kontrole ze strany správní rady. Brit se kvůli soudnímu stání, jež bude v dubnu v Německu pokračovat, vzdá své pozice ředitele , ale i nadále se bude věnovat řízení každodenních činností.
"Schvalování a podepisování významných smluv a dalších materiálových obchodních smluv bude nyní odpovědností předsedy, Petera Brabecka-Letmatheho, a zástupce předsedy, Donalda Mackenzieho," stojí v prohlášení společnosti Delta Topco vlastnící skupinu Formula One Group.
Ecclestone se však cítí nevinný. Jeho právní zástupce pro Reuters uvádí: "Rozhodnutí pokračovat v soudním procesu je normální, vůbec nejde o nalezení důkazů. To bude muset prokázat samotný soud. K údajnému uplácení nikdy nedošlo. Obvinění, která jsou založena na svědectví Gribkowského, jsou nesprávná a založena na faktech, která neposkytují souvislý obrázek."
V paddocku si někteří výše postavení lidé myslí, že je změna ve vedení F1 nyní zapotřebí, nikdo s tím však nechce přijít nahlas, dokud Ecclestone nebude připraven o moc, aby je nepotrestal za jejich odpor. V běžném světě si lze těžko představit, že by ředitel společnosti pokračoval přes soudní stíhání ve své vedoucí funkci.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.