Ačkoliv se Bernie Ecclestone cítí nevinný, kvůli pokračujícímu soudnímu procesu budou jeho pravomoci omezeny. Nadále však zůstává v čele F1.
Výkonný ředitel skupiny Formule 1 bude pokračovat, podle čtvrtečního prohlášení Formule 1 však bude čelit větší kontrole ze strany správní rady. Brit se kvůli soudnímu stání, jež bude v dubnu v Německu pokračovat, vzdá své pozice ředitele , ale i nadále se bude věnovat řízení každodenních činností.
"Schvalování a podepisování významných smluv a dalších materiálových obchodních smluv bude nyní odpovědností předsedy, Petera Brabecka-Letmatheho, a zástupce předsedy, Donalda Mackenzieho," stojí v prohlášení společnosti Delta Topco vlastnící skupinu Formula One Group.
Ecclestone se však cítí nevinný. Jeho právní zástupce pro Reuters uvádí: "Rozhodnutí pokračovat v soudním procesu je normální, vůbec nejde o nalezení důkazů. To bude muset prokázat samotný soud. K údajnému uplácení nikdy nedošlo. Obvinění, která jsou založena na svědectví Gribkowského, jsou nesprávná a založena na faktech, která neposkytují souvislý obrázek."
V paddocku si někteří výše postavení lidé myslí, že je změna ve vedení F1 nyní zapotřebí, nikdo s tím však nechce přijít nahlas, dokud Ecclestone nebude připraven o moc, aby je nepotrestal za jejich odpor. V běžném světě si lze těžko představit, že by ředitel společnosti pokračoval přes soudní stíhání ve své vedoucí funkci.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.