Ačkoliv se Bernie Ecclestone cítí nevinný, kvůli pokračujícímu soudnímu procesu budou jeho pravomoci omezeny. Nadále však zůstává v čele F1.
Výkonný ředitel skupiny Formule 1 bude pokračovat, podle čtvrtečního prohlášení Formule 1 však bude čelit větší kontrole ze strany správní rady. Brit se kvůli soudnímu stání, jež bude v dubnu v Německu pokračovat, vzdá své pozice ředitele , ale i nadále se bude věnovat řízení každodenních činností.
"Schvalování a podepisování významných smluv a dalších materiálových obchodních smluv bude nyní odpovědností předsedy, Petera Brabecka-Letmatheho, a zástupce předsedy, Donalda Mackenzieho," stojí v prohlášení společnosti Delta Topco vlastnící skupinu Formula One Group.
Ecclestone se však cítí nevinný. Jeho právní zástupce pro Reuters uvádí: "Rozhodnutí pokračovat v soudním procesu je normální, vůbec nejde o nalezení důkazů. To bude muset prokázat samotný soud. K údajnému uplácení nikdy nedošlo. Obvinění, která jsou založena na svědectví Gribkowského, jsou nesprávná a založena na faktech, která neposkytují souvislý obrázek."
V paddocku si někteří výše postavení lidé myslí, že je změna ve vedení F1 nyní zapotřebí, nikdo s tím však nechce přijít nahlas, dokud Ecclestone nebude připraven o moc, aby je nepotrestal za jejich odpor. V běžném světě si lze těžko představit, že by ředitel společnosti pokračoval přes soudní stíhání ve své vedoucí funkci.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.