Podle testovacího pilota McLarenu, Garyho Paffetta, dokáže Kevin Magnussen na Jensona Buttona tlačit a přinutit jej k lepším výkonům, stejně jako to dělal Lewis Hamilton.
Po odchodu Lewise Hamiltona k Mercedesu najal McLaren Sergia Péreze. Mexičan nakonec loni získal o 24 bodů méně než Button, avšak v kvalifikaci to bylo vyrované. Pérez v nich dokázal z devatenácti závodů desetkrát dojet výš než Button. Ztrácel však v průměru 0,24s. A podle Paffetta to přesně ukazuje oblast, kde Button nebyl dostatečně tlačen, aby ještě zlepšil své výkony.
Po roce ve Wokingu Pérez zamířil k Force Indii, protože McLaren vsadil na dánského mladíka Kevina Magnussena. Paffett věří, že Magnussen bude pro Buttona vhodným týmovým kolegou a bude na něj mít pozitivní vliv.
"V McLarenu chceme vidět, že letos je na Jensona vyvíjen velký tlak. Potřebuje vedle sebe někoho rychlejšího, kdo jej dotlačí k lepším výkonům. To je přesně to, co jsme viděli, když byl v týmu Lewis," okomentoval situaci během slavnostní akce Autosportu.
"Lewis je jeden z nejlepších pilotů co se kvalifikace týče a vždy tlačil Jensona až za limit, takže Jenson musel tvrdě pracovat, aby mu stačil. Loni to bylo docela vyrovnané a příliš na sebe netlačili. Já ale věřím, že díky Kevinovi se to do týmu opět vrátí. Z toho, co jsme zatím viděli víme, je extrémně rychlý," uvedl Paffett, který v McLarenu pracuje již sedm let.
"Kevinovi chybí zkušenosti s F1, ale během dvou let v sérii Formule Renault 3,5 jsme sledovali, jak moc se jako závodník změnil. Byl rychlý, ale lehkomyslný, měl v roce 2012 spoustu nehod, ale loni se prokázal jako velmi kompletní závodník - stále rychlý, ale chytřejší a mnohem techničtější než dříve. Stále se toho musí hodně naučit, ale je rychlý, je to dobrý žák a mění se k lepšímu," poznamenal.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.