Bernie Ecclestone odhalil, že organizátoři závodu v New Jersey porušují jejich písemnou dohodu a neplatí smluvené částky. Tamější velké ceny se proto může chopit někdo jiný, bude-li mít podle něj zájem.
Od podpisu smlouvy v roce 2011 nedostal Ecclestone zaplaceno ani dolar. Několik skupin se nyní zajímá o to, že by převzali organizování závodu, jenž má být znám jako Velká cena Ameriky na 5,15 km dlouhém městském okruhu vedoucím městy West New York a Weehawken podél řeky Hudson, na jejíž druhé straně ční panorama manhattanských mrakodrapů.
Původně se tam mělo závodit již letos, kvůli nedostatku financí však byl o rok odložen, chybět v kalendáři však bude i letos. "Na New Jersey je úžasné to, že lidé podepsali smlouvu. Předpokládali byste, že věděli, co podepisují. Nikdy to neměli udělat. Můžeme se s nimi soudit, porušují smlouvu," říká Ecclestone.
"Dali jsme jim peníze a já jsem od nich nikdy nic neviděl," pokračuje v kritice na adresu organizátora, na společnosti Port Imperial Racing Associates vedenou Leem Hinderym mladším, jenž si od skupiny Formula One Group na projekt dokonce vypůjčil 10 milionů dolarů.
"Udržuji to v chodu, protože někdo by mohl přijít - a dva či tři lidé už projevili zájem a dívají se na to. Pokud by dnes někdo chtěl, může to mít. Chce to někoho seriózního, který by přišel a řekl, že to zařídí a uskuteční. Hinderymu jsem dal příliš velkou volnost. Chtěl jsem věřit, že to udělá," pokračuje Ecclestone.
Velká cena se v New Jersey v příštím roce stále může uskutečnit, byť organizátorem již "nemusí být Hindery. Možná to bude trochu odlišné," dodává šéf F1 pro Autoweek.
David Coulthard s Red Bullem a New Yorkem v pozadí (foto: Red Bull Racing)
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.