Šéf Red Bullu Christian Horner očekává v úvodních fázích sezóny 2014 v oblasti vozů rychlý vývoj.
Nové monoposty budou postaveny kolem nových pohonných jednotek - loňské atmosférické V8 motory nahrazují V6 turba s pokročilými systémy pro rekuperaci energie (ERS). Zimní přestávka byla krátká a testovat se začíná již za necelé čtyři týdny, proto Horner očekává rychlé vylepšování vozů, podobně jako po poslední větší úpravě pravidel v roce 2009.
"Protože budou pravidla hodně nevyzrálá, podobně jako v roce 2009, nápady budou proudit docela rychle. Takže na počátku roku pravděpodobně uvidíte rychlý rozvoj, jak se budou lidé s věcmi lépe seznamovat," popisuje šéf Red Bullu pro Autosport.
"My jsme v posledních letech prokázali, že auto dokážeme efektivně vyvíjet. Snad se to bude týkat také příštího ročníku," doufá Horner. Obává se pouze problémů se spolehlivostí během předsezónního testování a v prvních závodech, kdy se budou týmy a výrobci motorů lépe seznamovat se svými novými balíky.
"Spolehlivost bude základním problémem v prvních třech či čtyřech závodech, než se to týmům podaří vyřešit. To je nevyhnutelné, protože 12 dní jízd v průběhu tří testů není tak moc na takovou změnu v pravidlech. U těchto pohonných jednotek budete moci pozorovat několik brzkých potíží," dodává Horner.
Christian Horner očekává problémy s motory i rychlý tempo ve zlepšování vozů(foto: Red Bull Racing)
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.