Po sobotní nehodě Michaela Schumachera ve francouzských Alpách se rychle vyrojily spekulace, dle kterých měl Němec testovat svoje limity, zvláště když se nehoda stala mimo sjezdovku.
Nicméně pravda je taková, že mnohonásobný šampion F1 nejel nijak rychle a v době nehody jel pravděpodobně pomoci svému kamarádovi, který spadl před ním. "Myslím, že poté, co jsem mluvila s několika lidmi, kteří s ním v tom momentu byli, tak Michael a jeho skupina jezdili po sjezdovkách, které byli normálními sjezdovkami," řekla dnes jeho dlouholetá mluvčí a manažerka, Sabine Kehmová.
"Je tam modrá a červená sjezdovka a mezi nimi je část, na které byl hluboký sníh a Michael na ní najel. Všichni lidé mi řekli, že dokonce nejel ani nějak rychle, protože to vypadá, že dokonce pomáhal kamarádovi, který právě spadl na sjezdovce. Pak se tedy znova rozjel, najel do hlubokého sněhu a patrně došlo k tomu, co odhadujeme, narazil hlavou na kámen, který neviděl, když chtěl zatáčet.
Zřejmě ho to vyhodilo do vzduchu a pak pravděpodobně hlavou napřed narazil do dalšího kamene. Byla to poměrně špatná a nešťastná okolnost, nebylo to proto, že by jel nějak moc rychle. Mluvila jsem s několika lidmi a také s lyžařskými instruktory a ti mi řekli, že by se to mohlo stát i při rychlosti 10 km/h. Je to hodně, hodně nešťastné."
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.