Po sobotní nehodě Michaela Schumachera ve francouzských Alpách se rychle vyrojily spekulace, dle kterých měl Němec testovat svoje limity, zvláště když se nehoda stala mimo sjezdovku.
Nicméně pravda je taková, že mnohonásobný šampion F1 nejel nijak rychle a v době nehody jel pravděpodobně pomoci svému kamarádovi, který spadl před ním. "Myslím, že poté, co jsem mluvila s několika lidmi, kteří s ním v tom momentu byli, tak Michael a jeho skupina jezdili po sjezdovkách, které byli normálními sjezdovkami," řekla dnes jeho dlouholetá mluvčí a manažerka, Sabine Kehmová.
"Je tam modrá a červená sjezdovka a mezi nimi je část, na které byl hluboký sníh a Michael na ní najel. Všichni lidé mi řekli, že dokonce nejel ani nějak rychle, protože to vypadá, že dokonce pomáhal kamarádovi, který právě spadl na sjezdovce. Pak se tedy znova rozjel, najel do hlubokého sněhu a patrně došlo k tomu, co odhadujeme, narazil hlavou na kámen, který neviděl, když chtěl zatáčet.
Zřejmě ho to vyhodilo do vzduchu a pak pravděpodobně hlavou napřed narazil do dalšího kamene. Byla to poměrně špatná a nešťastná okolnost, nebylo to proto, že by jel nějak moc rychle. Mluvila jsem s několika lidmi a také s lyžařskými instruktory a ti mi řekli, že by se to mohlo stát i při rychlosti 10 km/h. Je to hodně, hodně nešťastné."
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace