Šéf Red Bullu Christian Horner pro F1 Racing uvádí, že by jeho tým vyhrával šampionáty i za podstatně nižších rozpočtů. A jak chce zabránit odlivu klíčových inženýrů?
Na dotaz Karuna Chandhoka, zda by Red Bull byl vítězným týmem po zavedení rozpočtových stropů ve výši 20 milionů Euro (kolem 550 mil. Kč), což je přibližně desetina jejich současného rozpočtu, Horner neváhá.
"Věřím, že ano, protože náš úspěch není závislý na penězích, které máme. Je dán týmovou prací a vynalézavostí, který tým předvádí ve všech oblastech. Z finančního hlediska máme teprve třetí nejvyšší rozpočet v F1," uvádí šéf Red Bullu.
Týmu přesto unikají špičkoví inženýři včetně aerodynamiků Shauna Whitegeada (míří k Williamsu) Dana Fallowse a šéfa aerodynamiky Petera Prodromoua, kteří jsou na cestě k McLarenu. Jak chce zabránit jejich dalšímu odlivu z Milton Keynes?
"Pokud chtějí odejít, čemuž u žádného z nich nevěřím, máme se všemi klíčovými osobnostmi podepsány relativně dlouhodobé smlouvy. I Peter má smlouvu až do konce příštího roku, pokud se pak rozhodne odejít," říká Horner.
Šéfa Lotusu Erica Boulliera s nadsázkou zajímalo, zda je Red Bull připravený stát se zákaznickým týmem. Horner s úsměvem odpovídá: "Pokud Eric chce odkoupit jedno z našich aut, velmi rádi mu jedno prodáme. Akorát bude asi dva či tři roky staré."
Christian Horner na boxové zídce (foto: Red Bull Racing)
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.