U Ferrari pracují Pat Fry a James Allison společně na novém voze pro sezonu 2014. Podle počátečních měsíců se zdá, že vzájemná spolupráce klape na jedničku.
James Allison v létě opustil svoji pozici technického ředitele v týmu Lotus a připojil se k Ferrari, kde pracuje jako technický ředitel pro šasi. V Itálii tak pracuje velmi těsně s technickým ředitelem Patem Fryem, kterého dosavadní vzájemná spolupráce těší.
"Je skvělé mít tu Jamese. Máme zde enormní množství práce, a tak je dobré si ji rozdělit," říká Pat Fry. Zvláště s ohledem na změny pravidel v sezoně 2014 se to jeví jako šikovný tah, který by mohl pro tým znamenat výhodu.
V Maranellu se tak spojily dvě velmi chytré hlavy: "Myslím, že s novými pravidly jich pár potřebujete. Dvě jsou opravdu užitečné, ale jestli jich potřebujete pět, to opravdu nevím. Do všech oblastí - větrným tunelem počínaje a simulátorem konče - jsme se opravdu zakousli. Je toho tedy opravdu hodně."
Důraz na detail, je to to, co Ferrari v posledních letech chybělo?
V dobách, kde se F1 stává stále komplikovanější, je důležité klást důraz na detail: "Nad každou maličkostí se musíte zamyslet a na to potřebujete tým lidí, kteří to budou dělat. My jsme si to rozdělili hezky mezi nás oba. Oba víme, co máme dělat a funguje to moc dobře. Toto rozdělení je rozumné, ale i tak, abych byl upřímný, zbývá stále hodně práce."
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.