Se svým vtípkem po představení nových pravidel přispěchal Lotus. V nadsázce zveřejňuje vlastní návrh dalších úprav pro sezónu 2014.
1. Pilot, jenž má domácího miláčka se jménem "Roscoe," bude startovat z konce roštu. Pouze v sudých dnech. Netýká se měsíce dubna.
2. Pilotovi, jehož narozeniny připadnou na den kvalifikace, bude zaručeno pole position, 10 bodů a prohlídka garáže Ferrari.
3. Pilot, který na tiskové konferenci odpoví slovy "tak určitě," dostane facku. Pokaždé.
4. Pilot, který udělá po závodě na místě několik smyků (koblihů), bude muset sníst stejný počet koblihů hned po závodě na povinné tiskové konferenci.
5. Pilot, který se bude chtít ostříhat, to musí oznámit všem týmům minimálně tři dny předem. Lze uplatnit váhové handicapy.
6. Tým, který použije "zábavné" hastagy po roce 2013, bude vyšetřován pro nelegální legraci a dostane tučnou pokutu.
7. Jezdci musí odpovídat na hrubé hlášky v rádiu podobným nebo ještě sprostějším způsobem.
8. Všichni manažeři jezdců budou donuceni říkat minimálně při jedné velké ceně pravdu, úplnou pravdu a nic než pravdu.
9. Týmu, který navrhne nejškaredší auto sezóny, bude na konci odpočítáno 15 % bodů.
10. Tým, mezi jehož hosty se objeví hvězda TV realitní show, se bude muset zúčastnit následující velké ceny s touto hvězdou za volantem.
Roscoe&Coco flying 1st class, doing it big! That's just how they roll,slept all the way. Best behaved dogs!My buddies pic.twitter.com/zpuIhvFZd5
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) December 10, 2013
Lewis Hamilton by kvůli svým domácím mazlíčkům na návrh Lotusu doplatil,naštěstí pouze v sudých dnech, kromě dubna
11. Tým, který má mezi svými zaměstnanci více než čtyři osoby, jež se dříve honosily titulem "technický ředitel," budou muset svůj vůz navrhnout výlučně pomocí stavebnice LEGO.
12. Zařízení využívající mezery v pravidlech mohou být nasazena, pokud dostanou senzační název: "Stingray 2000 Optimiser" je povolen, "Keith" ne.
13. O mistrovských bodech se bude rozhodovat pomocí metody "kámen - nůžky - papír" nebo soubojem v kleci.
14. Veškeré spory mezi piloty budou rozhodovány podle Takiho Inouea a flašky dobrého červeného vína.
15. Tým, který se nezúčastní některého z předsezónních testů, bude muset závodit sám se sebou ve Velké ceně Koreje bez udílení mistrovských bodů.
16. Pilot, který dokončí velkou cenu pouze na dvou kolech, obdrží dvojnásobný počet bodů.
17. Všichni piloti se jménem Sebastian Vettel budou absolvovat zastávky v boxech bez vnější pomoci svých mechaniků.
18. Pilot, který porazí Sebastiana Vettela, dostane v baru dvojnásobek.
Looks like #SillySeason starts earlier each year... #F1 pic.twitter.com/63SQlDP5NY
— Lotus F1 Team (@Lotus_F1Team) December 11, 2013
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.