Se svým vtípkem po představení nových pravidel přispěchal Lotus. V nadsázce zveřejňuje vlastní návrh dalších úprav pro sezónu 2014.
1. Pilot, jenž má domácího miláčka se jménem "Roscoe," bude startovat z konce roštu. Pouze v sudých dnech. Netýká se měsíce dubna.
2. Pilotovi, jehož narozeniny připadnou na den kvalifikace, bude zaručeno pole position, 10 bodů a prohlídka garáže Ferrari.
3. Pilot, který na tiskové konferenci odpoví slovy "tak určitě," dostane facku. Pokaždé.
4. Pilot, který udělá po závodě na místě několik smyků (koblihů), bude muset sníst stejný počet koblihů hned po závodě na povinné tiskové konferenci.
5. Pilot, který se bude chtít ostříhat, to musí oznámit všem týmům minimálně tři dny předem. Lze uplatnit váhové handicapy.
6. Tým, který použije "zábavné" hastagy po roce 2013, bude vyšetřován pro nelegální legraci a dostane tučnou pokutu.
7. Jezdci musí odpovídat na hrubé hlášky v rádiu podobným nebo ještě sprostějším způsobem.
8. Všichni manažeři jezdců budou donuceni říkat minimálně při jedné velké ceně pravdu, úplnou pravdu a nic než pravdu.
9. Týmu, který navrhne nejškaredší auto sezóny, bude na konci odpočítáno 15 % bodů.
10. Tým, mezi jehož hosty se objeví hvězda TV realitní show, se bude muset zúčastnit následující velké ceny s touto hvězdou za volantem.
Roscoe&Coco flying 1st class, doing it big! That's just how they roll,slept all the way. Best behaved dogs!My buddies pic.twitter.com/zpuIhvFZd5
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) December 10, 2013
Lewis Hamilton by kvůli svým domácím mazlíčkům na návrh Lotusu doplatil,naštěstí pouze v sudých dnech, kromě dubna
11. Tým, který má mezi svými zaměstnanci více než čtyři osoby, jež se dříve honosily titulem "technický ředitel," budou muset svůj vůz navrhnout výlučně pomocí stavebnice LEGO.
12. Zařízení využívající mezery v pravidlech mohou být nasazena, pokud dostanou senzační název: "Stingray 2000 Optimiser" je povolen, "Keith" ne.
13. O mistrovských bodech se bude rozhodovat pomocí metody "kámen - nůžky - papír" nebo soubojem v kleci.
14. Veškeré spory mezi piloty budou rozhodovány podle Takiho Inouea a flašky dobrého červeného vína.
15. Tým, který se nezúčastní některého z předsezónních testů, bude muset závodit sám se sebou ve Velké ceně Koreje bez udílení mistrovských bodů.
16. Pilot, který dokončí velkou cenu pouze na dvou kolech, obdrží dvojnásobný počet bodů.
17. Všichni piloti se jménem Sebastian Vettel budou absolvovat zastávky v boxech bez vnější pomoci svých mechaniků.
18. Pilot, který porazí Sebastiana Vettela, dostane v baru dvojnásobek.
Looks like #SillySeason starts earlier each year... #F1 pic.twitter.com/63SQlDP5NY
— Lotus F1 Team (@Lotus_F1Team) December 11, 2013
Max Verstappen si na legendárním okruhu v Monze vyjel pole position pro Velkou cenu Itálie a potvrdil tak svou kvalitu v klíčovém okamžiku kvalifikace.
Isack Hadjar nedávno slavil své první pódiové umístění ve Formuli 1 s týmem Racing Bulls, jeho postup do hlavního Red Bullu se však odkládá. Mladý Francouz ukázal svůj talent a potenciál, ale vedení stáje z Enstone dává přednost postupnému rozvoji, aby si jezdec mohl na další krok připravit pevné základy.
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.