Bývalý pilot F1 Martin Brundle se domnívá, že začátek příští sezony bude poznamenán problémy, dokud inženýři nenajdou ta správná řešení podle nových pravidel
Předpovědi Martina Brundla pro novou sezonu nejsou nejoptimističtější, zejména z pohledu týmů. Co se týče samotných závodů, emoce by neměly chybět. Anglický komentátor SKY F1 GB si myslí, že v prvních závodech to bude hotová pohroma a podle něj to zabrání Red Bullu v takové dominanci, jakou tým předváděl letos.
Brundle dramatizuje situaci: „V prvních fázích sezony 2014 očekávám úplnou pohromu, situace bude nepřehledná a možná zábavná, ale nepochybuji, že skvělí inženýři nakonec dříve nebo později situaci zvládnou.
Souhlasím s Jensonem Buttonem, velké změny mohou nejvíc postihnout Red Bull, protože měl nad ostatními tak velkou převahu, největší zdroje totiž nezaručují vždy místo mezi nejlepšími. Doufám, že šampionát nebude jen o motorech, jejich výkonech a efektivitě, i když i to je možné.
Poptával jsem se v paddocku na situaci ohledně nové sezony, všichni jen převraceli očima a krčili rameny, zůstává před nimi enormní množství práce a tak málo času.“
Co se týče ekonomických problémů některých týmů, vyjádřil Brundle své obavy: „Situace není dobrá, když jediný tým, který byl na trati schopen bojovat na konci sezony s monoposty Red Bullu, si nemůže vybírat své jezdce podle kvality. Kvůli stavu Formule 1 se mi ozývá můj vnitřní alarm, je potřebný urgentní zásah, jestli nechceme zažít krizi a to ještě před návratem na okruhy.“
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.