Paul Hembery oceňuje úsilí všech zaměstnanců Pirelli a slibuje, že ve své práci budou na stejné úrovni pokračovat i v příští sezoně .
Od roku 2011 dodala firma Pirelli týmům F1 112 200 pneumatik. 93 600 z nich bylo použito v průběhu závodních víkendů (68 800 s hladkým dezénem, 24 800 jich bylo do deště) a 18 600 při testech. V roce 2013 bylo dodáno týmům 33 200 pneumatik. V průběhu závodních víkendů bylo použito 23 300 hladkých pneumatik a 2 400 do deště. Zbylý počet pneumatik byl použit při testech.
V letech 2011 – 2013 vjeli jezdci 3 019 krát do pit-lane - kvůli zastávkám v boxech, 58 průjezdům boxové uličky za trest a 9 krát to bylo kvůli trestu Stop&Go.V roce 2013 viděli diváci zastávku v boxech 951 krát, v průměru 50,05 na jeden závod a 2,3 zastávky na jednoho pilota. Nejvyšší počet zastávek v boxech byl zaznamenán v Maďarsku v roce 2011, bylo jich 88. Nejnižší počet pak v USA v roce 2012 a v Itálii v roce 2013, tam jich bylo 24. Nejkratší doba zastávky byla zaznamenána v průběhu letošní Velké ceny USA, kdy mechanici Red Bullu vybavili Marka Webbera za 1,923 sekundy.V posledních třech sezonách jezdci absolvovali 3 274 předjížděcích manévrů (v průměru 56 na jeden závod). Letos jich bylo zaznamenáno 985. Nejvíc předjíždění za sucha viděli diváci na Velké ceně Turecka v roce 2011 – 126. V mokrých podmínkách jich bylo nejvíc vloni v Brazílii – 147. Nejmíň předjíždění předvedli piloti vloni v Monaku – jenom 12.Největší počet okruhů na tvrdé směsi letos absolvoval Nico Rosberg – 689, na středně tvrdé směsi Lewis Hamilton – 1 420, na měkké směsi Nico Hülkenberg – 308, na superměkké směsi Nico Rosberg – 292, na intermediálních pneumatikách Mark Webber – 178 a na pneumatikách do deště Esteban Gutiérrez – 66.V roce 2013 absolvovali piloti v průběhu závodů a testů na tvrdé směsi pneumatik 96 596 km, na středně tvrdé směsi 177 838 km, na měkké směsi 34 139 km, na superměkké směsi 23 678 km, na intermediálních pneumatikách 21 350 km a na pneumatikách do deště 5 183 km.Paul Hembery: „Na konci každé sezony Pirelli publikuje statistiku vystoupení ve Formuli 1. Letos zveřejňujeme statistiku za roky 2011 – 2013, protože se skončila jedna éra a v příštím roce začne další. Upřímně, byl jsem překvapen statistikou, kterou mi předložili naši inženýři.
Dodali jsme víc než 110 000 pneumatik, jezdci byli v boxové uličce 3 000 krát. Poslední tři roky jsou charakteristické i úsilím našich zaměstnanců jak na okruzích, tak ve výzkumu a výrobě, díky čemu týmy a piloti dostali nejmodernější technická řešení – to uzná každý. Specifikace pneumatik se každým rokem měnila, vyvíjela se i v průběhu sezon.
Dosud Formule 1 neviděla takové úsilí v době, kdy byl jen jeden dodavatel pneumatik. Věděli jsme, že jsme postaveni před složité úkoly, které nám předložili týmy, piloti a organizátoři. V podobném nasazení budeme pracovat i v roce 2014.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.