Paul Hembery oceňuje úsilí všech zaměstnanců Pirelli a slibuje, že ve své práci budou na stejné úrovni pokračovat i v příští sezoně .
Od roku 2011 dodala firma Pirelli týmům F1 112 200 pneumatik. 93 600 z nich bylo použito v průběhu závodních víkendů (68 800 s hladkým dezénem, 24 800 jich bylo do deště) a 18 600 při testech. V roce 2013 bylo dodáno týmům 33 200 pneumatik. V průběhu závodních víkendů bylo použito 23 300 hladkých pneumatik a 2 400 do deště. Zbylý počet pneumatik byl použit při testech.
V letech 2011 – 2013 vjeli jezdci 3 019 krát do pit-lane - kvůli zastávkám v boxech, 58 průjezdům boxové uličky za trest a 9 krát to bylo kvůli trestu Stop&Go.V roce 2013 viděli diváci zastávku v boxech 951 krát, v průměru 50,05 na jeden závod a 2,3 zastávky na jednoho pilota. Nejvyšší počet zastávek v boxech byl zaznamenán v Maďarsku v roce 2011, bylo jich 88. Nejnižší počet pak v USA v roce 2012 a v Itálii v roce 2013, tam jich bylo 24. Nejkratší doba zastávky byla zaznamenána v průběhu letošní Velké ceny USA, kdy mechanici Red Bullu vybavili Marka Webbera za 1,923 sekundy.V posledních třech sezonách jezdci absolvovali 3 274 předjížděcích manévrů (v průměru 56 na jeden závod). Letos jich bylo zaznamenáno 985. Nejvíc předjíždění za sucha viděli diváci na Velké ceně Turecka v roce 2011 – 126. V mokrých podmínkách jich bylo nejvíc vloni v Brazílii – 147. Nejmíň předjíždění předvedli piloti vloni v Monaku – jenom 12.Největší počet okruhů na tvrdé směsi letos absolvoval Nico Rosberg – 689, na středně tvrdé směsi Lewis Hamilton – 1 420, na měkké směsi Nico Hülkenberg – 308, na superměkké směsi Nico Rosberg – 292, na intermediálních pneumatikách Mark Webber – 178 a na pneumatikách do deště Esteban Gutiérrez – 66.V roce 2013 absolvovali piloti v průběhu závodů a testů na tvrdé směsi pneumatik 96 596 km, na středně tvrdé směsi 177 838 km, na měkké směsi 34 139 km, na superměkké směsi 23 678 km, na intermediálních pneumatikách 21 350 km a na pneumatikách do deště 5 183 km.Paul Hembery: „Na konci každé sezony Pirelli publikuje statistiku vystoupení ve Formuli 1. Letos zveřejňujeme statistiku za roky 2011 – 2013, protože se skončila jedna éra a v příštím roce začne další. Upřímně, byl jsem překvapen statistikou, kterou mi předložili naši inženýři.
Dodali jsme víc než 110 000 pneumatik, jezdci byli v boxové uličce 3 000 krát. Poslední tři roky jsou charakteristické i úsilím našich zaměstnanců jak na okruzích, tak ve výzkumu a výrobě, díky čemu týmy a piloti dostali nejmodernější technická řešení – to uzná každý. Specifikace pneumatik se každým rokem měnila, vyvíjela se i v průběhu sezon.
Dosud Formule 1 neviděla takové úsilí v době, kdy byl jen jeden dodavatel pneumatik. Věděli jsme, že jsme postaveni před složité úkoly, které nám předložili týmy, piloti a organizátoři. V podobném nasazení budeme pracovat i v roce 2014.“
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.
Oscar Piastri po dramatickém závodě v Zandvoortu zůstává nohama na zemi, přestože vede šampionát o 34 bodů. Australský jezdec upozorňuje, že sezóna je ještě dlouhá a jakékoli podcenění soupeřů by ho mohlo stát body i vítězství.
Charles Leclerc v Zandvoortu nedokončil závod kvůli kolizi s Kimim Antonellim. Pro Ferrari to byla další bolestná ztráta bodů a pro Leclerca frustrující vyústění víkendu, který začal slibně.
Lando Norris zažil velkou ránu, když musel v Zandvoortu odstoupit z Velké ceny Holandska. Přesto zůstává optimistický ohledně svých šancí na zisk titulu v letošní sezóně.
Pro Lewise Hamiltona se Velká cena Nizozemska změnila v noční můru, když narazil do zdi a musel závod předčasně ukončit. Incident znamenal další ztrátu bodů pro Ferrari.
Oscar Piastri měl v Zandvoortu navrch nad Landem Norrisem, ale vítězství si musel vybojovat při dvou restartech za Safety Carem. Jeho triumf stvrdil až šokující motorový výpadek týmového kolegy. Překvapením závodu se stal Isack Hadjar