Už to tak vypadá, že Bernie Ecclestone dříve nebo později uvede Formuli 1 na burzu. Bude při tomto procesu spoléhat také na pomoc zkušených lidí pro styk s medii od FIA v čele s Richardem Woodsem?
Bernie Ecclestone musí díky svým problémům s mezinárodními soudy více než kdy jindy bojovat o svoji moc v F1 a je připraven se v tomto boji posílit o odborníky. Dle informací britského Guradianu je Bernie Ecclestone v kontaktu s dlouholetým poradcem FIA přes mediální otázky, Richardem Woodsem. Ten spolupracuje jak s Jeanem Todtem, ale dříve spolupracoval také s Maxem Mosleym a dle některých informací by jeho nynější úkol měl spočívat v mediálním zajištění vstupu Formule 1 na burzu.
Sám Richard Woods, však zůstává zdrženlivý, když dojde řeč na možné spojení jeho sil s Berniem Ecclestonem. "Konaly se určité rozhovory. Pokud se to stane, tak se to stane," říká muž, který svoji kariéru začal jako novinář. Jednání potvrzuje také Bernie Ecclestone: "S Richardem jsem v uplynulých třech měsících mluvil. Mluvili jsme o vstupu na burzu, chtěl jsem mluvit s každým, kdo umí mluvit s tiskem o vzestupu a poklesu akcií. Doposud k ničemu nedošlo."
Svoji kariéru u FIA Woods začal v roce 1997, tehdy jako šéf komunikační kanceláře v Bruselu. Pomáhal se založením FIA Foundation a do roku 2009 působil jako tiskový šéf a tiskový mluvčí Maxe Mosleyho. Následně organizoval prezidentskou kampaň Jeana Todta, který ho poté zaměstnal jako svého poradce.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.