Nico Hülkenberg se vrací k indické stáji, za kterou závodil minulý rok. Po letošní epizodě u Sauberu s Force Indií podepsal jednoletou smlouvu s opcí.
Znamená to tedy, že pokud by měl v roce 2015 McLaren či Ferrari zájem, bude mladý Němec k mání. Tým uzavření smlouvy potvrdí během několika dní, možná hned po skončení Velké ceny Brazílie.
Otázkou nicméně zůstává, kdo bude jeho týmovým kolegou. Současný pilot indického týmu uvedl, že má své místo v F1 pro příští rok jisté a že dokonce již podepsal smlouvu. Stejnou jistotou oplývá Pastor Maldonado, na 95 % si je svým dalším působením v královské disciplíně motorsportu jistý i Sergio Pérez - oba se silnými sponzory.
Maldonada potřebuje Lotus, který stále jedná s Quantum Motorsport, jejímu jednateli Mansoorovi Ijazovi už ale věří málokdo. Jak říká Ecclestone: "Nevěřte nikomu, dokud peníze neuvidíte na výpisu ze svého účtu." A slibovaná částka má dorazit opět příští týden. Takových příštích týdnů ale bylo už nejméně dvacet.
Pérez s sebou dokáže přinést rovněž velký balík peněz (hovoří se až o 20 milionech Eur), ale 40 milionům Eur ročně Maldonada se rovnat nemohou, to by Lotusu na udržení se mezi top týmy nestačilo.
Nico Hülkenberg po sezóně zamíří ze Sauberu zpět k Force Indii (foto: Sahara Force India)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.