Pastor Maldonado, který je na odchodu z Williamsu, věří, že by o něj díky jeho talentu měly týmy zájem i bez podpory silného sponzora PDVSA.
Venezuelan se během své kariéry těšil z podpory státní ropné společnosti PDVSA. Ve čtvrtek v Brazílii uvedl, že není jisté, zda s ním jeho sponzor přejde k novému týmu, ale že to ostatně ani není nutnou podmínkou.
"Není to na mě, jde o rozhodnutí PDVSA. Určitě mě už nějakou chvíli podporují, možná ale nebudou chtít pokračovat. Možná ano, možná ne - uvidíme. Nemám 100% jistotu, že budou chtít pokračovat, přestoupit k jinému týmu či nikoliv. Podporují toho hodně a možná budou mít jiný názor či se rozhodnou jinak. S tím já nic nenadělám," popisuje Maldonado, kterého u Williamsu příští rok nahradí Felipe Massa.
Kam přestoupí on, to zatím neuvedl. Pouze řekl, že má vybraný tým, kterému by dal přednost, a že v F1 příští rok chybět nebude. Na rozdíl od prezidenta společnosti PDVSA tvrdí, že žádnou smlouvu ještě nepodepsal - stále mu údajně stojí za průzkum i ostatní možnosti.
"Lotus je dobrou volbou, ale Sauber a Force India jsou rovněž dobrou volbou. Ukazují, že jde o velmi dobré týmy. Force India byla letos konkurenceschopnější než McLaren," uvedl Maldonado v rozhovoru pro Sky Spots.
"Není to tak, že zkrátka jen čekám na Lotus a Quantum, to není pravda," uvádí pro změnu Hülkenberg, kterému by dali u Lotusu raději přednost. Pokud se jim však nepodaří brzdy dotáhnout smlouvu do konce a peníze nedorazí na účet, vzali by nejspíše právě Maldonada.
Pastor Maldonado si je jistý, že příští rok v F1 chybět nebude, i kdyby přišelo sponzorské peníze PDVSA (foto: Williams F1 Team)
"Jde o to dát všechno dohromady, jednání s ostatními týmy, které bojují [pravidelně o body]. Situace kolem Lotusu je stejná už několik týdnů, u nich proces stále pokračuje. Není to však tak, že bych každý den čekal na jejich zavolání," tvrdí Maldonado.
Pastor talent sice má, ale myslet si, že o něj bude zájem i bez silného sponzora s naditou peněženkou, je za současných podmínek v F1 bláhové. Je to sice kruté, že se talentovaní jezdci ocitají bez místa - což hrozí i Hülkenbergovi, momentálně je však F1 žel plná krutých realit.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.