Lewis Hamilton vyjádřil své frustrace z toho, jak média komentovala jeho hlášky, které zazněly v rádiu během Velké ceny Spojených států.
Během víkendu v Austinu, kde dosáhl svého nejlepšího výsledku od Velké ceny Belgie, se hodně probírala jeho komunikace se svým závodním inženýrem Peterem Bonningtonem. Když Lewisovi poskytl informace o pneumatikách, pilot ho požádal, aby ho nechal v klidu. O chvíli později se ozval: "Potřebuji nějakou zpětnou vazbu kámo, pneumatiky, tlaky."
V Brazílii Hamilton vysvětlil, že od svého inženýra vyžadoval odlišnou úroveň informací během různých fází závodu: "Je to tak intenzivní a přetékáte emocemi. Pak někdy informaci dostanete, jindy ne."
"Někdy ji potřebujete, někdy ne. Někdy se stane, že jste zrovna v brzdné zóně či v zatáčce, což je rozptylující. A někdy zkrátka jen musíte říct: 'Nech mě být.' Ale po zastávce dnes potřebujete vědět všechny ty informace o pneumatikách, o předních a zadních pneumatikách, o teplotě brzd, všechny tyto věci.
Takže to opravdu může být hodně překroucené. Je to frustrující pak pozorovat všechny ty příběhy o tom," pokračuje Hamilton, který v Austinu skončil čtvrtý. Včera dal jasně najevo, že se svým inženýrem Bonningtonem nemá žádné problémy, a ujistil ho, že odvádí dobrou práci.
Lewis Hamilton (vlevo) se svým závodním inženýrem Peterem Bonningtonem v Austinu (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"Mám se svým inženýrem skvělý vztah. Chudák kluk, už jsem s ním mluvil a řekl mu: 'Promiň, možná jsi opravdu zmatené z mé komunikace v posledním závodě, ale odvádíš skvělou práci.' Po celý rok odvádějí neuvěřitelnou práci," dodává Hamilton.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.