Nico Hülkenberg vítá zájem svého současného zaměstnavatele, který je připraven s ním pokračovat ve spolupráci i v sezóně 2014, bude-li si to mladý Němec po výborných letošních výkonech přát.
Hülkenberg odjel v Austinu další výborný závod, když nestačil pouze na Red Bully, Grosjeana, Hamiltona a Alonsa, a cílem projel jako šestý, zatímco jeho týmový kolega po úvodním defektu skončil mimo bodovanou desítku.
Přestože pro příští rok jsou se švýcarským týmem spojováni piloti, kteří za sebou mají bohaté sponzory - včetně Pastora Maldonada, Sergia Péreze či Sergeje Sirotkina, jeho šéfka Moniša Kaltenbornová potvrdila, že pro Hülkenberga budou mít místo, pokud se rozhodne zůstat.
"To je dobrá zpráva, že jo?" usmívá se Hülkenberg. Přál by si se Sauberem pokračovat? "Chci být hlavně v F1, pak se uvidí. Chtěl bych auto, které by mělo na to, co nyní předvádíme - vést si dobře na bodech. A nevadilo by mi, kdybych pak pokaždé stál na pódiu. Sauber je jednou z možností."
Nico čeká, jak se rozhodne Lotus, který je závislý na tom, zda se podaří dotáhnout do konce vstup nového velkého sponzora - společnosti Quantum Motorsport. Pokud by z plánované spolupráce sešlo, tým z Enstone by nejspíše sáhl po Maldonadovi, o kterém již ředitel PDVSA minulý týden prohlásil, že se s Lotusem na přestupu dohodli.
Nico Hülkenberg v Austinu předvedl další výborný výkon (foto: Sauber Motorsport AG)
"Není to zcela o mém rozhodnutí, jsem také závislý na několika odpovědích od jiných týmů. Opravdu těžko říci. Nerad bych se vyjadřoval k jakýmkoliv termínům, protože nevím, zda bych je mohl dodržet," vysvětluje Hülkenberg pro Sky Sports.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.