Nico Hülkenberg hovoří o své budoucnosti ve Formuli 1 a trochu se podivuje nad nedostatkem zájmu ze strany McLarenu, který Sergia Péreze nahradil nezkušeným nováčkem Kevinem Magnussenem.
Pro Hülkenberga je tak trochu záhadou, proč nikdy nebyl v hledáčku McLarenu mezi vážnějšími kandidáty na místo Sergia Péreze: "Často jsem s Martinem Whitmarshem mluvil. Těžko říct, proč měli tak malý zájem. Věřím, že jsem na dráze předkládal ty správné argumenty."
Ještě horší pocit však zažil na konci roku 2010, kdy mu Williams na poslední chvíli oznámil, že s ním nepočítá, a Nico zůstal bez pro sezónu 2011 bez místa: "Stále se to odsouvalo a odsouvalo, až jsem neměl nic. Ale stále jsem byl v oboru nováčkem. Teď už jsem si na něj zvykl."
A kde bude závodit příští rok? "Můžu říci jen to, že budu pokračovat, ale ne kde. Možnosti jsou dobře známé: Force India, Sauber a Lotus," odpovídá pro Blick Němec, který tento týden navštívil kvůli tvarování sedačky Enstone.
I když se nakonec v úterý rozhodl za Lotus v posledních dvou závodech nenastoupit, což týmu oznámil v úterý večer, zadarmo by přes finanční potíže pro něj nejel: "Samozřejmě bych nejen jen tak, nejsem žádná charita."
Lotus stále patří mezi týmy, s nimiž o příští sezóně jedná, týmu by se však muselo podařit dotáhnout do konce smlouvu se svým dlouho očekávaným velkým sponzorem Quantum Motorsport. "Šance u Lotusu jsou nejmenší. Pokud věříte zprávám, Maldonado už tam v podstatě je."
Nico Hülkenberg chtěl k McLarenu, ten ale raději sáhl po talentovaném nováčkovi(foto: Sauber Motorsport AG)
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.