Nico Hülkenberg uvedl, že nabídku Lotusu naskočit jako jejich závodní pilot do posledních dvou závodů sezony odmítl kvůli velkému riziku.
Není tajemstvím, že ohledně nečekaně uvolněné sedačky Kimiho Räikkönena Lotus kontaktoval několik různých pilotů. Jedním z nich byl také Nico Hülkenberg, který je s Enstone spojován i pro příští rok.
Nabídku vyměnit svůj Sauber za Lotus v posledních dvou závodech ale odmítl a médiím v Austinu prozradil, že to považoval za příliš velký risk. "Samozřejmě že to zní zvenku atraktivně. Na druhou stranu to bylo na poslední dva závody sezony, což přináší hodně rizik. A také se musíte dívat na celý obrázek a to nejsou jen dva závody. Proto jsem se tak rozhodl," popisuje.
Podle něj by od něj nikdo nemohl očekávat, že by hned porazil Romaina Grosjeana, který nyní předvádí dobré výkony a je podle něj v týmu spokojen. Pokud by nastoupil, bylo by to pro něj nové auto, které nezná.
"Sešel jsem se s Ericem (Boullierem) a probrali jsme tyto dva závody osobně. Samozřejmě je ale také důležitá budoucnost a příští sezona a proto jsme se sešli a promluvili si z očí do očí," uvedl šestadvacetiletý Němec, který s týmem stále vyjednává.
Dohoda však ale zatím pořád nepadla a i to prý byl důvod, proč nabídku dvou posledních závodů odmítl. "Myslím, že kdybych měl smlouvu, byla by to určitě velká změna v plánu," a přiznal také, že si nechce zcela zavřít dveře do Sauberu, který může v příštím roce zůstat jeho týmem.
Hülkenberg nechce, aby se opakovala situace z roku 2010, kdy nakonec zůstal bez angažmá (foto: Sauber Motorsport AG)
Sauber také zcela odmítl spekulace, že by za tímto rozhodnutím stálo Ferrari. Některá média totiž spekulovala, že Maranello zaplatilo dluhy Sauberu vůči Hülkenbergovi. Ten by tak nabídku Lotusu nemohl přijmout, neboť by porušil smlouvu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.