Lotus při hledání náhrady za Kimiho Räikkönena pro účast v posledních dvou závodech oslovil také německého sedminásobného šampiona Michaela Schumachera.
Poté, co se Fin rozhodl v závěru sezóny o operaci zad, rozhodl se Lotus zavolat manažerce Schumachera, aby zjistil, zda by byl ochoten ještě usednout do závodní sedačky. Němec, který loni podruhé ukončil svou aktivní kariéru v F1, ale nabídku odmítl.
Jeho manažerka Sabine Kehmová tuto informaci potvrdila německému Bildu, zájem Lotusu ji nikterak nepřekvapil: "V minulosti přišlo několik požadavků. Michael by byl stále dostatečně fit, má už ale nový život.
Nepřijde mi to neobvyklé, že se lidé ptají na Michaela. Mnoho jich změnilo svůj názor na Michaela v důsledku posledních výkonů Nica Rosberga proti Lewisovi Hamiltonovi. Michael jezdil stejně dobře jako Nico, který jezdí stejně dobře jako Lewis."
Oslovení Schumachera potvrdil také reportér německé televizní stanice RTL Kai Ebel: "Lotus se zeptal také Schumiho, ale neměl zájem! Včera jsem jej potkal na jedné akci v Düsseldorfu."
Ich glaube, Lotus hat auch mal bei Schumi angefragt, aber der möchte nicht! Habe ihn gestern bei einer Veranstaltung in Düsseldorf getroffen
— Kai Ebel (@Ebel_Kai) November 13, 2013
Není jasné, zda tým z Enstone oslovil dříve Schumachera než Hülkenberga, kterým by chtěli nahradit prázdné místo po Räikkönenovi, jenž přestupuje k Ferrari. Nico se však rozhodl dojezdit sezónu za Sauber. Lotus shání peníze, aby se s ním byl schopen na přestupu dohodnout, celý letošní plat dluží navíc i Räikkönenovi.
Pro poslední dva závody nakonec angažoval Heikkiho Kovalainena z Caterhamu, za který loni závodil (více zde). Letos se zúčastnil se jen několika volných tréninků, protože společně s Vitalijem Petrov museli uvolnit svá závodní místa Charlesovi Picovi a Giedovi van der Gardemu.
Schumacher odmítl nabídku Lotusu vrátit se k závodům v F1(foto: Daimler AG)
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.