Před Velkou cenou USA se pokusil předpovědět její výsledky bývalý jezdec Formule 1 Timo Glock. Podle něj znovu zvítězí jeho krajan Sebastian Vettel.
Timo Glock předpovídá zejména boj o druhé místo v Poháru konstruktérů. „Osud titulu mistra světa pro rok 2013 je už znám, přesto všichni čekáme na poslední dva závody sezony. Stále pokračuje boj o druhé místo v Poháru konstruktérů, kterého se účastní tři týmy – Mercedes, Ferrari a Lotus. V Austinu budou všichni znovu stejně rychlí, ale všichni prohrají souboj s Red Bullem.“Okruh v Austinu se Timovi líbí, tvrdí, že bude pilotům Red Bullu vyhovovat nejvíc. O Vettelově vítězství nepochybuje. „Loni jsem v Austinu závodil a můžu říct, že je to velkolepý okruh, který se nachází na tom správném místě. Každý ze tří sektorů je jiný. Například v tom prvním jsou zatáčky s rychlou změnou směru. Něco podobného jsme viděli v Silverstonu nebo v Suzuce. V této části je důležitá stabilita vozu, ta byla vždy silnou stránkou Red Bullu, proto budou mít situaci pod kontrolou.Zvláštností druhého sektoru je dlouhá rovinka. V posledních letech měl mistrovský tým problémy s maximální rychlostí, ale letos se situace změnila a vůz RB9 je velmi rychlý. Domnívám se, že v prvních dvou sektorech budou Red Bully dominovat. V třetím sektoru jsou rychlejší zatáčky, ve kterých budou hrát svou roli výjezdy z nich. Co mám říct? Ano, i to je silnou stránkou monopostů Red Bull. Vzhledem na to, co jsem řekl, se zdá, že soupeře Red Bullu čeká složitý víkend. Vsadil bych na vítězství Sebastiana Vettela, jeho týmový kolega Mark Webber skončí na druhém místě. Za nimi bude probíhat boj o druhé místo v hodnocení týmů. Třetím na stupních vítězů bude Nico Rosberg, za ním Romain Grosjean a oba piloti Ferrari. Lotus nebude mít v USA bez Kimiho Räikkönena lehkou situaci, pro tým to byla hodně špatná zpráva.Tady je můj tip na pořadí ve Velké ceně Spojených států v Austinu: Vettel, Webber, Rosberg, Grosjean, Alonso, Massa, Button, Hülkenberg, Valsecchi (když nastoupí) a Pérez. Z prvního místa odstartuje Vettel, absolvuje také nejrychlejší kolo závodu. Nejvíc pozic v porovnání se startem získá Alonso.“
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.