McLaren zřejmě svého nového titulárního sponzora pro příští sezónu nepředstaví 2. prosince 2013, jak původně plánoval.
Již v březnu britský tým oznámil, že jeho sponzorská smlouva s telekomunikační společností Vodafone nebude po jejím vypršení na konci roku 2013 obnovena. V prohlášení tehdy uvedl, že svého nového partnera odhalí týden po posledním závodě sezóny - Velké ceny Brazílie.
Šéf týmu Martin Whitmarsh včera ale uvedl, že k tomu dojde zřejmě až při slavnostním odhalení jejich monopostu pro rok 2014, ke kterému dojde zřejmě v lednu.
"Budou tam nějací noví sponzoři, ale zřejmě - přesně to nevím, nemluvil jsem s našim PR... očekávám, že více fanfár bude při odhalení vozu, spíše než 2. prosince. Ale uvidíme, záleží to na tom, co budou chtít udělat naši partneři, jak to budou chtít provést, jelikož nejde jen o náš hlas," uvedl včera Whitmarsh.
"Můj pohled na věc je takový, že bychom byli [v případě prosincového oznámení] odtaženi od toho, co příští rok bude doufám vzrušující představení vozu," dodává podle Autosportu šéf McLarenu, který se příští rok rozhodl odvážně nahradit nevýrazného Sergia Péreze nováčkem Kevinem Magnussenem.
Sergio Pérez a Vodafone letos u McLarenu končí (foto: McLaren Mercedes)
Tým se přesouvá do amerického Austinu, kde se o víkendu pojede Velká cena Spojených států. V šampionátu mu s 95 body patří páté místo. Čtvrtý Lotus před ním je nedostižný - má náskok 202 bodů, zatímco Force India na šestém místě si na jeho pozici stále dělá zálusk, byť dva závody před koncem ztrácí 18 bodů.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.