Nico Hülkenberg stále jedná o své budoucnosti a uvedl, že jej finanční problémy Lotusu nechávají klidným.
Nico Hülkenberg je po dohodě Lotusu se společností Quantum na dobré cestě k podpisu smlouvy, aby se stal nástupcem Kimiho Räikkönena. Svou budoucnost chtěl mít vyřešenou do konce října, rozhodl se však na Lotus počkat. Zatím prý ale dohoda není u konce.
"Zatím nepadlo rozhodnutí. Stále vyjednávám s několika týmy a řešíme to. Doufám, že si vyberu správně. Pořád se něco děje, ale nemohu o tom mluvit," okomentoval situaci v rozhovoru pro ESPN Hülkenberg.
Lotus se potýká s finančními problémy a hlavním tématem v paddocku během posledního závodu bylo neplacení Kimimu Räikkönenovi, který se nechal slyšet, že letos nedostal ani Euro. Hülkenberg letos v Sauberu něco podobného také zažil. A i když je podle něj pro každého důležitá i finanční stabilita a jistota, potíží se neobává.
"Nebojím se. Myslím, že Kimi má jiný plat než já (smích). To je první bod - je o hodně vyšší. Myslím, že to bude jiný případ. Věci se mění a nijak zvlášť se toho neobávám. Podle mě jsou tři nebo čtyři týmy, které jsou finančně stabilní. Všichni ostatní se trošku trápí, takže je to těžké," upozornil.
Otázku, zda by uvažoval o tom začít hledat finanční podporu, aby pomohl týmu a stal se tak tzv. platícím jezdcem přerušuje rázným: "Stop. Ne," a vysvětluje: "Podle mě je ta chvíle, kdy tým očekává, že přinesu peníze za to, že dělám to, v čem jsem dobrý, špatná. Nechci to dělat. Není to správné."
Na sedačku u špičkového týmu Hülkenberg zatím čeká (foto: Sauber Motorsport AG)
Je považován nejtalentovanějšího závodníka ze středu pole a není v F1 nováčkem. Vystřídal již tři týmy a dokázal opakovat své dobré výkony. Měl blízko podpisu smlouvu u Ferrari, kde ale nakonec dali přednost Räikkönenovi. Hülkenberg však věří, že jeho čas také přije.
"Je to jen můj třetí rok, takže jsem zatím stále ještě relativně mladý a čerstvý. A není běžné, že někdo - napadá mě pouze Lewis - přijde do F1 hned to špičkového týmu a konkurenceschopného auta. Většina si to musí zasloužit a bojovat o to. Možná ještě nepřišel ten čas, ale myslím, že mé výkony ukazují, že bych byl připraven dodat dobré výsledky."
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.
Sedmá série Drive to Survive dorazí na Netflix už v pátek a fanoušci s napětím čekají jaké zápletky letošní série přinese. Jak napovídají některé články, nebude chybět velmi zvláštní konec Daniela Ricciarda ve Formuli 1 a jak byl blízko sedačky Red Bullu.
Mladý Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu ve Formuli 1, se ohrazuje proti tvrzením, že je pouhou náhradou za odcházejícího Lewise Hamiltona. Talentovaný italský jezdec zdůrazňuje, že jeho příchod je součástí dlouhodobé strategie týmu, a ne jen reakcí na odchod sedminásobného mistra světa.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.