Sportovní ředitel Marussie vyhlásil, že kontinuita je silným argumentem v rozhodování o tom, zda Max Chilton zůstane v týmu i v příštím roce.
Týmům Formule 1 nedělají vrásky na čele jenom chystané technické změny, i když hrají důležitou roli v jejich přípravě na rok 2014. Sportovní ředitel Marussie Graeme Lowdon se vyjádřil k možnému pokračování kariéry Maxe Chiltona v týmu. Domnívá se, že z kontinuity jezdců by mohl tým vytěžit prospěch. Marussia zatím potvrdila jako svého pilota Julese Bianchiho.
„Zní to jednoduše, když se to řekne – to co všichni chtějí, je rychlý jezdec,“ odpovídá Lowdon na otázku, jakou vlastnost by měl mít jejich druhý pilot.
„Příští rok bude zvláštní kvůli novým pravidlům pro pohonné jednotky. Pravidla vytvoří několik skutečných výzev pro všechny vozy v startovním poli. Mám dojem, že existuje dobrý důvod říct, že by bylo pro náš tým dobré, kdybychom si ponechali stejné jezdce. Tak jako každý rok touto dobou, i letos stále nemáme jasno v sestavě pro další sezonu.
Musíme si vyhodnotit, kde se nacházíme, a co by bylo nejlepším řešením, abychom dosáhli pokrok. Musím říct, že oba současní jezdci odvedli letos výjimečnou práci.
Mnoho lidí zapomnělo, že jsme letos začínali s dvěma nováčky, což není zrovna obvyklou situací. Oba jezdci odvedli skvělou práci mnohokrát za těžkých podmínek. Takže uvidíme, co bude, ale myslím, že pro tým by bylo nejlepší si naše jezdce ponechat.“
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.