Je velmi nepravděpodobné, že by se příští rok odjely Grand Prix v Mexiku a New Jersey. V rámci víkendu v Abú Zabí to řekl agentuře Reuters sám Bernie Ecclestone.
Oba dva závody byly přitom v předběžném kalendáři obsahujícím 22 podniků, který byl vydán v září. 83letý Bernie Ecclestone však v Emirátech řekl, že pochybuje, že se objeví i ve finální verzi kalendáře. "Pochybuji, že se to uskuteční," řekl Britský miliardář na otázku, jestli se pojede v New Jersey, jehož konání bylo odloženo už jednou. Tento závod byl navíc plánován na 1. června, tedy v trojici po sobě jdoucích závodů Monaka, Kanady a New Jersey.
"Není to ještě definitní, že se pojede nebo nepojede, ale pochybuji, že se pojede." Mexiko, které se mělo jet 16. listopadu a jet se mělo na okruhu Hermanose Rodrigueze přímo v Mexico City, bylo v provizorním kalendáři označeno také hvězdičkou. "Určitě ne," řekl Bernie a pak se opravil: "Pravděpodobně ne".
Je dobré si připomenout, že F1 ve svém kalendáři nikdy neměla více jak 20 závodů, letos se jich jelo 19. Pokud by se tedy nejelo v Mexiku a v New Jersey, tak by hlavní novinkou roku zůstalo Rakousko, které se do kalendáře po dekádě mimo něj vrátí v červnu a pak říjnový závod v ruské Soči. Naopak příští rok se nepojede v Indii a otázkou je konání závodu v Koreji, kde je závod ve ztrátě a organizátoři se tak s Berniem snaží jednat o nové smlouvě.
V Mexiku se naposledy jelo v roce 1992, ale dle medií je očekávaný termín závodu moc těsný na to, aby se stihly udělat veškeré inovace na okruhu, a tak se jeví jako reálné posunutí závodu na rok 2015. New Jersey, jehož Grand Prix by byla po té v Austinu již druhou konanou v USA, dlouhodobě bojuje s financemi. Původně se zde mělo jet již vloni, pak došlo k ročnímu posunutí. V prvních pracovních verzích kalendáře pro rok 2014 nefigurovalo, pak se do nich ale vrátilo, i když tomu v paddocku moc lidí nikdy nevěřilo.
Ecclestona citovala CNN už v srpnu, ještě předtím, než byl závod do provizorního kalendáře přidán, kdy Brit řekl, že "New Jersey tam není, protože organizátoři nemají žádné peníze".
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.