Je velmi nepravděpodobné, že by se příští rok odjely Grand Prix v Mexiku a New Jersey. V rámci víkendu v Abú Zabí to řekl agentuře Reuters sám Bernie Ecclestone.
Oba dva závody byly přitom v předběžném kalendáři obsahujícím 22 podniků, který byl vydán v září. 83letý Bernie Ecclestone však v Emirátech řekl, že pochybuje, že se objeví i ve finální verzi kalendáře. "Pochybuji, že se to uskuteční," řekl Britský miliardář na otázku, jestli se pojede v New Jersey, jehož konání bylo odloženo už jednou. Tento závod byl navíc plánován na 1. června, tedy v trojici po sobě jdoucích závodů Monaka, Kanady a New Jersey.
"Není to ještě definitní, že se pojede nebo nepojede, ale pochybuji, že se pojede." Mexiko, které se mělo jet 16. listopadu a jet se mělo na okruhu Hermanose Rodrigueze přímo v Mexico City, bylo v provizorním kalendáři označeno také hvězdičkou. "Určitě ne," řekl Bernie a pak se opravil: "Pravděpodobně ne".
Je dobré si připomenout, že F1 ve svém kalendáři nikdy neměla více jak 20 závodů, letos se jich jelo 19. Pokud by se tedy nejelo v Mexiku a v New Jersey, tak by hlavní novinkou roku zůstalo Rakousko, které se do kalendáře po dekádě mimo něj vrátí v červnu a pak říjnový závod v ruské Soči. Naopak příští rok se nepojede v Indii a otázkou je konání závodu v Koreji, kde je závod ve ztrátě a organizátoři se tak s Berniem snaží jednat o nové smlouvě.
V Mexiku se naposledy jelo v roce 1992, ale dle medií je očekávaný termín závodu moc těsný na to, aby se stihly udělat veškeré inovace na okruhu, a tak se jeví jako reálné posunutí závodu na rok 2015. New Jersey, jehož Grand Prix by byla po té v Austinu již druhou konanou v USA, dlouhodobě bojuje s financemi. Původně se zde mělo jet již vloni, pak došlo k ročnímu posunutí. V prvních pracovních verzích kalendáře pro rok 2014 nefigurovalo, pak se do nich ale vrátilo, i když tomu v paddocku moc lidí nikdy nevěřilo.
Ecclestona citovala CNN už v srpnu, ještě předtím, než byl závod do provizorního kalendáře přidán, kdy Brit řekl, že "New Jersey tam není, protože organizátoři nemají žádné peníze".
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.