Felipe Massa jedná ohledně sezony 2014 s Williamsem. V Indii se však k celé situaci vyjadřovat moc nechtěl. Vítěz 11 Velkých cen má ale v jedné otázce jasno - platit za místo v F1 nebude.
Brazilské internetové stránky už vědí více. Podle nich už je jisté, že se Felipe Massa stane novým jezdcem Williamsu pro sezonu 2014. Díky tomu by měl Williams získat podporu brazilského petrolejářského koncernu, Petrobras. Smlouva s Petrobrasem by mohla být uzavřena na 5 let, reálnější jsou ale 2. Ve skutečnosti však ještě rozhodnutí asi nepadlo.
Hodně záleží na tom, jestli hlavní sponzor Williamsu, venezuelská PDVSA, bude pokračovat ve své podpoře i příští rok. Další petrolejářská firma totiž už s největší pravděpodobností nechce do F1 pumpovat enormní sumy. Zdá se, že vláda v Caracasu se hodlá omezit svoje financování britského týmu.
Problémem ale je, že smlouva s Williamsem je uzavřena do konce roku 2015. Navíc nezáleží na tom, jestli je nebo není v týmu Pastor Maldonado. V případě vycouvání z této platné smlouvy by muselo PDVSA zaplatit týmu tučné odškodné.
Massa k tomuto tématu neprozradil mnoho: "Je moc brzy na to, abychom o tom hovořili. Jednám s hodně týmy a Williams je jedním z nich. Za ježdění ale platit nehodlám. Pokud má o mě nějaký tým zájem, pak to musí být kvůli mým schopnostem a zkušenostem. Nikdy bych nedošel za nějakým týmem s prosbou o místo a zároveň mu řekl, že s sebou vedu sponzora."
Vicemistr světa chce najít tým, který o něj bude opravdu stát: "Nejprve chci smlouvu, a pak rád pomohu týmu získat nějakého sponzora, který by mi i týmu pomohl. Jeho peníze pomohou týmu i mně."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.