Podle šéfky týmu Sauber se Formule 1 nedokázala v Indii vhodným způsobem prosadit.
Šéfka týmu Sauber Moniša Kaltenbornová (narozená v Indii) se domnívá, že pro Velkou cenu Indie bude velmi těžké dostat se znovu do kalendáře Formule 1 v roce 2015. V příštím roce se nepojede a v roce 2015 se má jet na začátku sezony. Uspořádat dva závody Formule 1 v zemi, jakou je Indie, v průběhu šesti měsíců, je v podstatě nemyslitelné. Podle Kaltebornové existují ale i jiné problémy, například popularita Formule 1 v Indii.
„Domnívám se, že je těžké se vrátit, když jednou vystoupíte, zejména když se nepodařilo prosadit v zemi tento sport. V prvním roce těžila Formule 1 z nováčkovského efektu, kromě závodu se organizovalo mnoho věcí. Připravilo se mnoho reportáží v místě závodu, nebylo to jen o vysvětlování veřejnosti, že Formule 1 je soutěž jedenácti týmů, která přitahuje slavné osobnosti světa.
Lidem v Indii bylo vysvětleno, které týmy soutěží mezi sebou, proč jsou pneumatiky tolik důležité, silné a slabé stránky každého týmu. Byla to před prvním závodem v zemi didaktická mediální kampaň. Ve druhém roce se už na ni nekladl takový důraz. Lidi už nezajímal sport, ale jiné problémy – daně a všechny problémy, které přináší běžný život.
Domnívám se, že teď je Formule 1 v Indii tak trochu v zapomnění. Když všichni vědí, že v příštím roce se závod nepojede, upadá zájem o věc.“
Kaltenbornová vidí chybu i v nedostatečném marketingu, Formule 1 se nedokázala v nové zemi prodat a získat si nové fanoušky.
„Problémem je, že jsme se nebyli schopni v této zemi prodat správným způsobem. Nepřesvědčili jsme dostatečné množství indických podnikatelů. Indické firmy, které se angažují ve Formuli 1, můžete spočítat na prstech jedné ruky. Všichni ve Formuli 1 jsme zodpovědní za tento neúspěch.“
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.