Pastor Maldonado popírá třenice uvnitř Williamsu, kterému se letos podařilo zatím získat pouze jediný bod. Venezuelan tvrdí, že v F1 bude závodit i příští rok.
Pilot Williamsu popírá, že by jednání o jeho pokračování u současného zaměstnavatele byla složitá. Jeho kariéru v F1 sponzoruje ropná společnost PDVSA, podle smlouvy by měl v Grove působit ještě minimálně dva roky.
V médiích se objevily zprávy o jeho jednáních s Lotusem, peníze PDVSA by však musely kvůli neprůstřelné smlouvě zůstat u Williamsu - pokud by zástupci státního venezuelského podniku tým finančně neodškodnili. Pastor by bez peněz totiž pro Lotus příliš atraktivní nebyl.
O víkendu navíc přišla z Venezuely pro sportovce špatná zpráva - tamní vláda kvůli korupčnímu skandálu totiž zmrazila platby svým pilotům, kteří závodí různě ve světě ve světě. Jezdec Indycar EJ Viso kvůli tomu údajně přišel o finále ve Fontaně, nakonec se však ukázalo, že byl v nemocnici.
Pastor Maldonado včera na Twitteru, kde ho sleduje 550 tisíc fanoušků, uvedl, že v roce 2014 v F1 chybět nebude: "V příští sezóně budu ve Formuli 1 hrdě reprezentovat Venezuelu. Snad vám brzy přinesu dobrou zprávu."
Sobre mi futuro! estaré en F1 la próxima temporada representado orgullosamente a Venezuela, esperemos buenas noticias pronto.
— Pastor Maldonado (@Pastormaldo) October 20, 2013
Pilot Williamsu také popírá, že by to mezi ním a členy týmu vřelo: "Mezi pilotem a týmem panuje dobrý vztah. Pracujeme ve dne v noci na tom, abychom zlepšili naši výkonnost i výsledky."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.