Timo Glock před sezonou přestoupil z F1 do seriálu DTM. Stáj Marussia neměla dostatek finančních prostředků, aby si mohla zkušeného Němce dovolit a musela dát prostor platícím jezdcům.
Timo Glock, který se v F1 postavil hned 3 krát na podium, přijal pozvání od BMW na test M3 DTM. Po testech ve Valencii se rozhodl pro svůj přestup do DTM, kde navázal na dlouhou řádku bývalých jezdců F1, kteří zkoušeli svoje štěstí v německém mistrovství cestovních vozů. Jmenujme například Davida Coultharda, Ralfa Schumachera, Miku Häkkinena, Heinze-Haralda Frenzena nebo Jeana Alesiho.
Glock se stal členem nového týmu BMW, stáje MTEK, kde doplnil bývalého testovacího jezdce BMW, Marco Wittmanna. Určitě nezažil zrovna jednoduchou sezonu, když během sezony pravidelně zaostával za kolegou Wittmannem. Jeho doposud jediný bodovaný výsledek přišel v Rakousku na Red Bull Ringu (bývalý A1 Ring) - hned 3. místo.
Z nekonkurenceschopné Marussie přesedl Timo do mistrovské M3 DTM
Dnes ale bývalý jezdec Jordanu (2004), Toyoty (2008-2009) a Marussie/Virginu (2010-2012) vybojoval svoje první vítězství v DTM. Je to jeho první vítězství od roku 2007, když díky 5 vítězstvím opanoval šampionát GP2. V F1 byl Timo dvakrát 2. (VC Maďarska 2008 a VC Singapuru 2009) a jednou 3. (VC Malajsie 2009). O jeho cestě za vítězstvím v DTM na Hockenheimringu si přečtěte v tomto článku.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.