Dle některých medií by měl být Nico Hülkenberg jen několik málo hodin před podpisem smlouvy s Lotusem pro rok 2014.
Nico Hülkenberg má zřejmě nejlepší šanci stát se následovníkem Kimiho Räikkönena u Lotusu. Dle Bildu by měl být aktutální jezdec týmu Sauber jen těsně před podpisem smlouvy s týmem z Enstone. Dle některých zvěstí by mělo k potvrzení kontraktu dojít již zítra. Nico by se tak pro rok 2014 stal týmovým kolegou Romaina Grosjeana.
Už o víkendu v Japonsku šéf týmu, Eric Boullier, potvrdil, že je Hülkenberg největším favoritem na volné místo v jeho týmu. "Rád bych měl Nica zavázaného." O tom, že by tato zpráva nemusela být jen výstřelem do tmy, svědčí i to, že se o jeho přestupu spekuluje již týdny.
Manažer Hülkenberga, Werner Heinz, však v pondělí zdůraznil, že ještě nic není podepsáno. "Třídíme další možnosti. Jeho karty se díky dobrým výsledkům určitě nezhoršily. Nedělám si obavy a jsem pevně přesvědčen o tom, že Nico bude v F1 jezdit i nadále."
Bild přidal ještě jednu spekulaci. Dle jeho zpráv by se mohlo počkat až na oficiální oznámení o majetkovém vstupu společnosti Quantum Motorsports do týmu. Za touto firmou by dle Němců měl stát sám brunejský sultán, který by chtěl navýšit roční rozpočet týmu až na 200 milionů Eur.
To ovšem potvrdit nemůžeme, Bild často přijde s hodně kuriozními scénáři, avšak několikrát se již stalo, že měl pravdu. Obrázek o situaci si tak musí udělat každý sám... Jisté je to, že pokud Hülkenberg do Lotusu přestoupí, tak by to pro něj byl po Williamsu, Force Indii a Sauberu již čtvrtý tým během pěti let.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.