Dle některých medií by měl být Nico Hülkenberg jen několik málo hodin před podpisem smlouvy s Lotusem pro rok 2014.
Nico Hülkenberg má zřejmě nejlepší šanci stát se následovníkem Kimiho Räikkönena u Lotusu. Dle Bildu by měl být aktutální jezdec týmu Sauber jen těsně před podpisem smlouvy s týmem z Enstone. Dle některých zvěstí by mělo k potvrzení kontraktu dojít již zítra. Nico by se tak pro rok 2014 stal týmovým kolegou Romaina Grosjeana.
Už o víkendu v Japonsku šéf týmu, Eric Boullier, potvrdil, že je Hülkenberg největším favoritem na volné místo v jeho týmu. "Rád bych měl Nica zavázaného." O tom, že by tato zpráva nemusela být jen výstřelem do tmy, svědčí i to, že se o jeho přestupu spekuluje již týdny.
Manažer Hülkenberga, Werner Heinz, však v pondělí zdůraznil, že ještě nic není podepsáno. "Třídíme další možnosti. Jeho karty se díky dobrým výsledkům určitě nezhoršily. Nedělám si obavy a jsem pevně přesvědčen o tom, že Nico bude v F1 jezdit i nadále."
Bild přidal ještě jednu spekulaci. Dle jeho zpráv by se mohlo počkat až na oficiální oznámení o majetkovém vstupu společnosti Quantum Motorsports do týmu. Za touto firmou by dle Němců měl stát sám brunejský sultán, který by chtěl navýšit roční rozpočet týmu až na 200 milionů Eur.
To ovšem potvrdit nemůžeme, Bild často přijde s hodně kuriozními scénáři, avšak několikrát se již stalo, že měl pravdu. Obrázek o situaci si tak musí udělat každý sám... Jisté je to, že pokud Hülkenberg do Lotusu přestoupí, tak by to pro něj byl po Williamsu, Force Indii a Sauberu již čtvrtý tým během pěti let.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.