Dle některých medií by měl být Nico Hülkenberg jen několik málo hodin před podpisem smlouvy s Lotusem pro rok 2014.
Nico Hülkenberg má zřejmě nejlepší šanci stát se následovníkem Kimiho Räikkönena u Lotusu. Dle Bildu by měl být aktutální jezdec týmu Sauber jen těsně před podpisem smlouvy s týmem z Enstone. Dle některých zvěstí by mělo k potvrzení kontraktu dojít již zítra. Nico by se tak pro rok 2014 stal týmovým kolegou Romaina Grosjeana.
Už o víkendu v Japonsku šéf týmu, Eric Boullier, potvrdil, že je Hülkenberg největším favoritem na volné místo v jeho týmu. "Rád bych měl Nica zavázaného." O tom, že by tato zpráva nemusela být jen výstřelem do tmy, svědčí i to, že se o jeho přestupu spekuluje již týdny.
Manažer Hülkenberga, Werner Heinz, však v pondělí zdůraznil, že ještě nic není podepsáno. "Třídíme další možnosti. Jeho karty se díky dobrým výsledkům určitě nezhoršily. Nedělám si obavy a jsem pevně přesvědčen o tom, že Nico bude v F1 jezdit i nadále."
Bild přidal ještě jednu spekulaci. Dle jeho zpráv by se mohlo počkat až na oficiální oznámení o majetkovém vstupu společnosti Quantum Motorsports do týmu. Za touto firmou by dle Němců měl stát sám brunejský sultán, který by chtěl navýšit roční rozpočet týmu až na 200 milionů Eur.
To ovšem potvrdit nemůžeme, Bild často přijde s hodně kuriozními scénáři, avšak několikrát se již stalo, že měl pravdu. Obrázek o situaci si tak musí udělat každý sám... Jisté je to, že pokud Hülkenberg do Lotusu přestoupí, tak by to pro něj byl po Williamsu, Force Indii a Sauberu již čtvrtý tým během pěti let.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.