Časy Felipeho Massy u týmu Ferrari se blíží ke konci. Brazilec ale stále sní o tom, že pro tým Ferrari vyhraje závod ještě před tím, než jeho místo převezme Kimi Räikkönen.
Felipe Massa však zároveň dodává, že si nemyslí, že by vítězství nutně potřeboval do svého životopisu a že by mu mohlo nějak výrazně pomoci k zisku pozice v jiném z momentálně ještě konkurenčních týmů.
"Bylo by snem vyhrát ještě jednou. Stát se může vše. V této práci je možné všechno. Jak často jsme v minulosti již viděli, jak někdo vyhrál závod a to ani neměl nejrychlejší auto. Nikdy nepřestáváte věřit [ve vítězství]. Mým cílem je vyhrát ještě jeden závod.
Myslím ale, že moje zkušenosti mají větší hodnotu. Každý ví, co mohu týmu přinést, zvláště v době, kdy se bude začínat od nuly. Máme nová pravidla a já mohu týmu přinést hodně," říká Felipe.
Ten očekává emocionální rozloučení s italským týmem, u kterého jezdil posledních 8 sezon. Ještě speciálnější loučení bude s ohledem na to, že poslední závod se jede v jeho rodné Brazílii. "V Brazílii je to vždy hodně emocionální, navíc když se bude jednat o můj poslední závod za Ferrari. Doufám, že mohu odjet dobrý závod a získat dobrý výsledek. Doufám však, že se nám bude dařit i ve všech zbývajících závodech."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.