Nico Hülkenberg varoval Lotus a případné další zájemce o jeho služby v příští sezoně, že rozhodně nebude moc dlouho vyčkávat. Jednání ohledně smlouvy podle něj musí skončit na konci října.
Němec totiž nechce, aby se opakoval rok 2010, kdy se jej Williams i přes to, že pro tým vyjel pole position ve VC Brazílie, na konci sezony zbavil, nicméně rozhodnutí přišlo pozdě, a tak už pro rok 2011 závodní sedačku nesehnal.
Má se za to, že Lotus není jediným týmem, který se o Hülkenberga zajímá. 26 letý pilot chce z Enstone záruku, že Infiniti Racing bude do týmu investovat. Bez záruky nic nepodepíše. Přitom záruka musí přijít brzy.
"Chci mít jistotu v otázce své budoucnosti. Nechci to řešit v listopadu. Je zapotřebí, aby rozhodnutí padlo na konci října. To je bod zlomu, kdy už musí být jasno," stanovuje si své požadavky jezdec Sauberu, Nico Hülkenberg. Ten v neděli předvedl v Koreji parádní výkon a opět o sobě dal vědět.
"Zažil jsem už jednou, v roce 2010, že se o budoucnosti rozhodovalo až moc pozdě. Už nebudu znovu riskovat, že budu vyčkávat tak dlouho." Pokud by přestoupil do Lotusu, tak by to pro Hülkenberga byl již 4. tým v 5 letech.
U Williamsu se v roce 2010 řešila místa tak dlouho, až musel Nico rok absentovat. To už zažít nechce.
Němec se neobává o konzistentnost výkonů britské stáje z Enstone: "O to [výkon] strach nemám. Možná, že to není ideální, ale má to i pozitivní stránku věci. Můžete pomoci k tomu, že se budou věci pohybovat správným směrem."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.