Nico Hülkenberg varoval Lotus a případné další zájemce o jeho služby v příští sezoně, že rozhodně nebude moc dlouho vyčkávat. Jednání ohledně smlouvy podle něj musí skončit na konci října.
Němec totiž nechce, aby se opakoval rok 2010, kdy se jej Williams i přes to, že pro tým vyjel pole position ve VC Brazílie, na konci sezony zbavil, nicméně rozhodnutí přišlo pozdě, a tak už pro rok 2011 závodní sedačku nesehnal.
Má se za to, že Lotus není jediným týmem, který se o Hülkenberga zajímá. 26 letý pilot chce z Enstone záruku, že Infiniti Racing bude do týmu investovat. Bez záruky nic nepodepíše. Přitom záruka musí přijít brzy.
"Chci mít jistotu v otázce své budoucnosti. Nechci to řešit v listopadu. Je zapotřebí, aby rozhodnutí padlo na konci října. To je bod zlomu, kdy už musí být jasno," stanovuje si své požadavky jezdec Sauberu, Nico Hülkenberg. Ten v neděli předvedl v Koreji parádní výkon a opět o sobě dal vědět.
"Zažil jsem už jednou, v roce 2010, že se o budoucnosti rozhodovalo až moc pozdě. Už nebudu znovu riskovat, že budu vyčkávat tak dlouho." Pokud by přestoupil do Lotusu, tak by to pro Hülkenberga byl již 4. tým v 5 letech.
U Williamsu se v roce 2010 řešila místa tak dlouho, až musel Nico rok absentovat. To už zažít nechce.
Němec se neobává o konzistentnost výkonů britské stáje z Enstone: "O to [výkon] strach nemám. Možná, že to není ideální, ale má to i pozitivní stránku věci. Můžete pomoci k tomu, že se budou věci pohybovat správným směrem."
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.