Za Vettelem skončili Webber, Rosberg, Hamilton a Alonso.
V Koreji je i dnes hezké počasí, teplota vzduchu je 25 stupňů Celsia, trať je zahřátá na 35 stupňů Celsia. Na tribunách moc diváků není.
Všichni jezdci vyjeli na okruh, postupně se ale vracejí znovu do boxů. První měřené kolo dosahuje Charles Pic - 1:43,170 min. Van der Garde je o dvě a půl sekundy pomalejší. Oba piloti se zlepšují, Pic dosahuje čas 1:42,730, van der Garde je za ním o dvě tisíciny sekundy. Na první místo jde Sutil, do svého měřeného kola vjíždí Mark Webber, dosahuje čas 1:39,330, co znamená, že odsouvá Sutila na druhé místo.
Na druhé místo se řadí Vergne, za chvíli ho na něm střídá Ricciardo. Druhé místo je v kurzu, teď ho dosahuje Räikkönen s časem 1:40,272 min. Sebastian Vettel jde za svého týmového kolegu s časem 1:39,588. Následují Grosjean, Räikkönen, Di Resta, Maldonado, Bottas. Vettel zrychluje, je první - 1:39,014 min. Druhý je Webber, třetí Grosjean, za ním je Räikkönen.
Alonso jde na třetí místo, Hamilton s Rosbergem jsou na pátém a šestém místě. Vede Vettel před Webberem, rozdíl mezi nimi je dvacetdva setin sekundy. Zbývá třicet minut do konce. Jenson Button jde na sedmé místo.
Grosjean je prvním jezdcem, který vyjíždí na trať se superměkkou směsí pneumatik. Markk Webber dosahuje nejrychlejší čas - 1:39,001 min. Rosberg jde na čtvrté místo, Hamilton je třetí, odsouvá za sebe Alonsa. Webber si zlepšuje čas - 1:38,946 min. Hamilton zrychluje, jde na první místo - 1:38,860 min. Za ním jsou Webber, Vettel, Alonso, Rosberg, Grosjean, Button.
Webber zkouší superměkkou směs - 1:38,132 min a první místo deset minut před koncem. Vettel jde na první místo, Massa na třetí. Alonso jde na třetí místo před Massu. Räikkönen je pátý. Všichni mají superměkkou směs. Rosberg jde na třetí místo - 1:38,318 min. První je Vettel - 1:37,881 min. Zbývají tři minuty.
Konečné pořadí třetího volného tréninku Velké ceny Jižní Koreje: Vettel, Webber, Rosberg, Hamilton, Alonso, Grosjean, Massa, Räikkönen, Hülkenberg, Button.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.