Za Vettelem skončili Webber, Rosberg, Hamilton a Alonso.
V Koreji je i dnes hezké počasí, teplota vzduchu je 25 stupňů Celsia, trať je zahřátá na 35 stupňů Celsia. Na tribunách moc diváků není.
Všichni jezdci vyjeli na okruh, postupně se ale vracejí znovu do boxů. První měřené kolo dosahuje Charles Pic - 1:43,170 min. Van der Garde je o dvě a půl sekundy pomalejší. Oba piloti se zlepšují, Pic dosahuje čas 1:42,730, van der Garde je za ním o dvě tisíciny sekundy. Na první místo jde Sutil, do svého měřeného kola vjíždí Mark Webber, dosahuje čas 1:39,330, co znamená, že odsouvá Sutila na druhé místo.
Na druhé místo se řadí Vergne, za chvíli ho na něm střídá Ricciardo. Druhé místo je v kurzu, teď ho dosahuje Räikkönen s časem 1:40,272 min. Sebastian Vettel jde za svého týmového kolegu s časem 1:39,588. Následují Grosjean, Räikkönen, Di Resta, Maldonado, Bottas. Vettel zrychluje, je první - 1:39,014 min. Druhý je Webber, třetí Grosjean, za ním je Räikkönen.
Alonso jde na třetí místo, Hamilton s Rosbergem jsou na pátém a šestém místě. Vede Vettel před Webberem, rozdíl mezi nimi je dvacetdva setin sekundy. Zbývá třicet minut do konce. Jenson Button jde na sedmé místo.
Grosjean je prvním jezdcem, který vyjíždí na trať se superměkkou směsí pneumatik. Markk Webber dosahuje nejrychlejší čas - 1:39,001 min. Rosberg jde na čtvrté místo, Hamilton je třetí, odsouvá za sebe Alonsa. Webber si zlepšuje čas - 1:38,946 min. Hamilton zrychluje, jde na první místo - 1:38,860 min. Za ním jsou Webber, Vettel, Alonso, Rosberg, Grosjean, Button.
Webber zkouší superměkkou směs - 1:38,132 min a první místo deset minut před koncem. Vettel jde na první místo, Massa na třetí. Alonso jde na třetí místo před Massu. Räikkönen je pátý. Všichni mají superměkkou směs. Rosberg jde na třetí místo - 1:38,318 min. První je Vettel - 1:37,881 min. Zbývají tři minuty.
Konečné pořadí třetího volného tréninku Velké ceny Jižní Koreje: Vettel, Webber, Rosberg, Hamilton, Alonso, Grosjean, Massa, Räikkönen, Hülkenberg, Button.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.