Dalšími v pořadí byli Vettel, Rosberg, Webber a Massa.
Teplota vzduchu vystoupila na začátku druhého volného tréninku Velké ceny Jižní Koreje na 23 stupňů Celsia, teplota tratě je aktuálně 35 stupňů Celsia.
Jako první vychází na trať Jules Bianchi, za ním i Chilton a Maldonado s Bottasem. Vyjíždějí také vozy týmů Caterham, Toro Rosso a Force India. Jules Bianchi má za sebou první měřené kolo ze všech - 1:45,027 min. Vergne se dostává před něj s časem 1:42,310 min, dlouho tam nevydržel, vede Hülkenberg - 1:41,191 min.
Sebastian Vettel je rychlejší od Hülkenberga a s časem 1:39,696 min se řadí do čela pořadí. Hamilton jde na první místo - 1:39,510 min, jeho týmový kolega Rosberg je čtvrtý - 1:41,186 min. Hamilton vede před Webberem, Vettelem, Rosbergem, Alonsem a Pérezem. Webber "zaostává" za Hamiltonem o devět setin sekundy. Na posledních dvou místech jsou vozy Marussia Bianchiho a Chiltona.
V boxu Red Bullu dávají mechanici Vettelovi nové zadní křídlo. Räikkönen se do vysílačky stěžuje, že ho řízení táhne do pravé strany. Hülkenberg, Webber, van der Garde, Maldonado i oba piloti Mercedsu přezouvají ze středně tvrdé směsi pneumatik na superměkkou směs.
Webber zajel nejrychlejší kolo - 1:38,844 min a je první. Hamilton je ještě rychlejší - 1:38,673 min a vede před Rosbergem, Webberem a Vettelem. Rozdíl mezi prvními dvěma jezdci je dvanáct setin sekundy. Vettel stále s pneumatikami středně tvrdé směsi, Massa a Alonso jdou na čtvrté a páté místo. Massa ztrácí na Hamiltona 44 setin sekundy, Alonso 77 setin sekundy. Zbývá polovina druhého volného tréninku.
Guttiérez předvedl na trati hodiny, pokračuje dál. Grosjean zajel pátý nejrychlejší čas, odsouvá Alonsa na šesté místo. Vede Hamilton před Rosbergem, Webberem a Massou. Vettel se objevil na trati se superměkkou směsí pneuamtik. Je na druhém místě (1:38,781 min), jedenáct setin sekundy za Hamiltonem a jednu setinu sekundy před Rosbergem. Alonso si vyzkoušel start z boxové uličky.
Až na Vettela, Buttona, Vergna a Ricciarda jsou teď všichni jezdci na trati. Vyjeli už i Vettel s Vergnem, Button také, ten měl nějaké problémy s volantem. Rosberg si stěžuje do vysílačky, že se mu drolí pravá přední pneumatika (superměkká směs).Pořadí se patnáct minut před koncem nemění: Hamilton, Vettel, Rosberg, Webber, Massa, Grosjean, Alonso, Räikkönen, Button, Sutil. Všichni jezdci jsou na trati.
Hamilton vyjádřil do vysílačky spokojenost s pomalším opotřebovávaním svých pneumatik se středně tvrdou směsí. Odpovědí mu byla spokojensot inženýra s jeho tempem. Pět minut před kocem ukazují trařoví maršálové Webberovi modré vlajky, prý překáží Bianchimu...
Alonso absolvuje poslední zatáčku přes trávu.
Konečné pořadí druhého volného tréninku Velké ceny Jižní Koreje: Hamilton, Vettel, Rosberg, Webber, Massa, Grosjean, Alonso, Räikkönen, Button, Sutil.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.