Dalšími v pořadí byli Vettel, Rosberg, Webber a Massa.
Teplota vzduchu vystoupila na začátku druhého volného tréninku Velké ceny Jižní Koreje na 23 stupňů Celsia, teplota tratě je aktuálně 35 stupňů Celsia.
Jako první vychází na trať Jules Bianchi, za ním i Chilton a Maldonado s Bottasem. Vyjíždějí také vozy týmů Caterham, Toro Rosso a Force India. Jules Bianchi má za sebou první měřené kolo ze všech - 1:45,027 min. Vergne se dostává před něj s časem 1:42,310 min, dlouho tam nevydržel, vede Hülkenberg - 1:41,191 min.
Sebastian Vettel je rychlejší od Hülkenberga a s časem 1:39,696 min se řadí do čela pořadí. Hamilton jde na první místo - 1:39,510 min, jeho týmový kolega Rosberg je čtvrtý - 1:41,186 min. Hamilton vede před Webberem, Vettelem, Rosbergem, Alonsem a Pérezem. Webber "zaostává" za Hamiltonem o devět setin sekundy. Na posledních dvou místech jsou vozy Marussia Bianchiho a Chiltona.
V boxu Red Bullu dávají mechanici Vettelovi nové zadní křídlo. Räikkönen se do vysílačky stěžuje, že ho řízení táhne do pravé strany. Hülkenberg, Webber, van der Garde, Maldonado i oba piloti Mercedsu přezouvají ze středně tvrdé směsi pneumatik na superměkkou směs.
Webber zajel nejrychlejší kolo - 1:38,844 min a je první. Hamilton je ještě rychlejší - 1:38,673 min a vede před Rosbergem, Webberem a Vettelem. Rozdíl mezi prvními dvěma jezdci je dvanáct setin sekundy. Vettel stále s pneumatikami středně tvrdé směsi, Massa a Alonso jdou na čtvrté a páté místo. Massa ztrácí na Hamiltona 44 setin sekundy, Alonso 77 setin sekundy. Zbývá polovina druhého volného tréninku.
Guttiérez předvedl na trati hodiny, pokračuje dál. Grosjean zajel pátý nejrychlejší čas, odsouvá Alonsa na šesté místo. Vede Hamilton před Rosbergem, Webberem a Massou. Vettel se objevil na trati se superměkkou směsí pneuamtik. Je na druhém místě (1:38,781 min), jedenáct setin sekundy za Hamiltonem a jednu setinu sekundy před Rosbergem. Alonso si vyzkoušel start z boxové uličky.
Až na Vettela, Buttona, Vergna a Ricciarda jsou teď všichni jezdci na trati. Vyjeli už i Vettel s Vergnem, Button také, ten měl nějaké problémy s volantem. Rosberg si stěžuje do vysílačky, že se mu drolí pravá přední pneumatika (superměkká směs).Pořadí se patnáct minut před koncem nemění: Hamilton, Vettel, Rosberg, Webber, Massa, Grosjean, Alonso, Räikkönen, Button, Sutil. Všichni jezdci jsou na trati.
Hamilton vyjádřil do vysílačky spokojenost s pomalším opotřebovávaním svých pneumatik se středně tvrdou směsí. Odpovědí mu byla spokojensot inženýra s jeho tempem. Pět minut před kocem ukazují trařoví maršálové Webberovi modré vlajky, prý překáží Bianchimu...
Alonso absolvuje poslední zatáčku přes trávu.
Konečné pořadí druhého volného tréninku Velké ceny Jižní Koreje: Hamilton, Vettel, Rosberg, Webber, Massa, Grosjean, Alonso, Räikkönen, Button, Sutil.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.