 
            Pilot Williamsu Pastor Maldonado hovoří o svých týmových kolezích i klidnějším jízdním stylu.
Pastor Maldonado zažil u Williamsu několik kolegů: zkušeného veterána Rubense Barrichella, mladého Bruna Sennu či letošního nováčka Valtteriho Bottase. Jak si vedou z jeho pohledu - který z nich byl nejrychlejší?
"Nejtěžší byl díky svým zkušenostem a odhodlání určitě Rubens - a to jsem proti němu závodil hned ve svém prvním roce v F1. Byl tehdy druhým nejzkušenějším pilotem a tým vedl. Stále byl také velmi rychlý. Mám-li být upřímný, hodně jsem se toho od něj naučil o tom, jak jezdit s vozem F1," přiznává Maldonado pro F1 Racing. O Barrichellovi se spekuluje, že by se příští rok mohl do F1 vrátit se Sauberem.
Venezuelan byl v počátcích své kariéry v F1 častým hostem komisařů, časem se ale zklidnil. Změnil svůj jízdní styl? "Jsem teď zkušenější, proto je jízda příjemnější a snadnější a já jsem uvolněnější. Stále se snažím odvést co nejlepší práci, abych se dostal na body, i s vozem, který není na té úrovni.
Ale učívám si to a snažím se něco naučit v každém závodě. Když startujete zezadu a snažíte se nějaká místa získávat, tak to není nikdy jednoduché, ale určitě mi to dává více zkušeností," tvrdí Maldonado.
Pastor Maldonado (vlevo) s Rubensem Barrichellem, kterého v roce 2012 nahradil Bruno Senna(foto: Williams F1 Team)
Která kola řadí mezi své nejpovedenější? Loni vyhrál Velkou cenu Barcelony, ale svůj nejlepší výkon předvedl později v kvalifikaci Singapuru: "Zažil jsem ve svém životě hodně skvělých kol a minulý rok byl obzvlášť dobrý. Vítězné kvalifikační kolo v Barceloně bylo dobré a myslím si, že to v Singapuru bylo jedno z těch mých nejlepších, tehdy jsem to dotáhl na druhé místo."
"Vlastně si myslím, že šlo možná o mé vůbec nejlepší kolo. Bylo od počátku čisté a tolik jsem věřil vozu, věřil jsem si v tom kole za té situace. Byl jsem tedy 100% připravený podat ten nejlepší výkon. Měli jsme šanci, ale jen jedno kolo. Tlačil jsem na to v Q3 a poskládal vše dohromady. Bylo to skvělé, protože jsme si byl jistý, že máme potenciál, a také jsme ho prokázali," dodává Maldonado.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.