Věří, že Brazílie bude v příští sezoně zastoupena ve Formuli 1 Felipem Massou.
Bývalý pilot Formule 1 Bruno Senna v této sezoně úspěšně jezdí Mistrovství světa FIA World Endurance Championship (WEC), třídu GTE Pro ve voze Aston Martin. Z pěti závodů zvítězil ve dvou, kromě toho byl ještě jednou na pódiu. Pro brazilskou rozhlasovou stanici se vyjádřil o své závodnické budoucnosti a o perspektivách Felipeho Massy.
„Zatím nemám konkrétní plány na rok 2014. Vedu konzultace s různými týmy různých sérií, nejen WEC. Líbí se mi vytrvalostní závody, proto je mou prioritou zůstat ve WEC. Jinak mě zajímá všechno, hledám varianty i v USA a Brazílii.
NASCAR je pro mě cizí, nikdy jsem ten seriál nejezdil, musel bych se hodně učit. Spíš dávám šanci IndyCar. Mluvil jsem s několika týmy, zatím to není nic vážného. Musím zvážit, která varianta by byla dlouhodobá, potřebuji stabilní prostředí.
Návrat do Formule 1? Nic nelze vyloučit, ale šance, že se ukážu za volantem konkurenceschopného vozu, je minimální, takže právě tato varianta mě teď nezajímá. Doufám, že Brazílie nezůstane bez pilota Formule 1, byla by to velká ztráta pro fanoušky.
Vždy podporovali brazilské závodníky, doufám, že Felipe Massa ve Formuli 1 zůstane. Těžko předpovídat, jak se všechno skončí, ale Felipe dělá vše, aby ve Formuli 1 zůstal. Letos dosáhl několik dobrých výsledků a měl stabilnější formu, než před rokem nebo dvěma. Věřím, že Massa bude v příští sezoně reprezentovat Brazílii ve Formuli 1.“
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.