 
            Věří, že Brazílie bude v příští sezoně zastoupena ve Formuli 1 Felipem Massou.
Bývalý pilot Formule 1 Bruno Senna v této sezoně úspěšně jezdí Mistrovství světa FIA World Endurance Championship (WEC), třídu GTE Pro ve voze Aston Martin. Z pěti závodů zvítězil ve dvou, kromě toho byl ještě jednou na pódiu. Pro brazilskou rozhlasovou stanici se vyjádřil o své závodnické budoucnosti a o perspektivách Felipeho Massy.
„Zatím nemám konkrétní plány na rok 2014. Vedu konzultace s různými týmy různých sérií, nejen WEC. Líbí se mi vytrvalostní závody, proto je mou prioritou zůstat ve WEC. Jinak mě zajímá všechno, hledám varianty i v USA a Brazílii.
NASCAR je pro mě cizí, nikdy jsem ten seriál nejezdil, musel bych se hodně učit. Spíš dávám šanci IndyCar. Mluvil jsem s několika týmy, zatím to není nic vážného. Musím zvážit, která varianta by byla dlouhodobá, potřebuji stabilní prostředí.
Návrat do Formule 1? Nic nelze vyloučit, ale šance, že se ukážu za volantem konkurenceschopného vozu, je minimální, takže právě tato varianta mě teď nezajímá. Doufám, že Brazílie nezůstane bez pilota Formule 1, byla by to velká ztráta pro fanoušky.
Vždy podporovali brazilské závodníky, doufám, že Felipe Massa ve Formuli 1 zůstane. Těžko předpovídat, jak se všechno skončí, ale Felipe dělá vše, aby ve Formuli 1 zůstal. Letos dosáhl několik dobrých výsledků a měl stabilnější formu, než před rokem nebo dvěma. Věřím, že Massa bude v příští sezoně reprezentovat Brazílii ve Formuli 1.“
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
 
            Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.