Věří, že Brazílie bude v příští sezoně zastoupena ve Formuli 1 Felipem Massou.
Bývalý pilot Formule 1 Bruno Senna v této sezoně úspěšně jezdí Mistrovství světa FIA World Endurance Championship (WEC), třídu GTE Pro ve voze Aston Martin. Z pěti závodů zvítězil ve dvou, kromě toho byl ještě jednou na pódiu. Pro brazilskou rozhlasovou stanici se vyjádřil o své závodnické budoucnosti a o perspektivách Felipeho Massy.
„Zatím nemám konkrétní plány na rok 2014. Vedu konzultace s různými týmy různých sérií, nejen WEC. Líbí se mi vytrvalostní závody, proto je mou prioritou zůstat ve WEC. Jinak mě zajímá všechno, hledám varianty i v USA a Brazílii.
NASCAR je pro mě cizí, nikdy jsem ten seriál nejezdil, musel bych se hodně učit. Spíš dávám šanci IndyCar. Mluvil jsem s několika týmy, zatím to není nic vážného. Musím zvážit, která varianta by byla dlouhodobá, potřebuji stabilní prostředí.
Návrat do Formule 1? Nic nelze vyloučit, ale šance, že se ukážu za volantem konkurenceschopného vozu, je minimální, takže právě tato varianta mě teď nezajímá. Doufám, že Brazílie nezůstane bez pilota Formule 1, byla by to velká ztráta pro fanoušky.
Vždy podporovali brazilské závodníky, doufám, že Felipe Massa ve Formuli 1 zůstane. Těžko předpovídat, jak se všechno skončí, ale Felipe dělá vše, aby ve Formuli 1 zůstal. Letos dosáhl několik dobrých výsledků a měl stabilnější formu, než před rokem nebo dvěma. Věřím, že Massa bude v příští sezoně reprezentovat Brazílii ve Formuli 1.“
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Lewis Hamilton se ve Ferrari nachází v opravdu těžké situaci, která zdaleka neodpovídá jeho očekáváním.
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.