Šéf Ferrari Stefano Domenicali přiznal, že velmi dlouho a vážně uvažovali o Nicovi Hülkenbergovi jako náhradě za Felipeho Massu. Nakonec si ale kvůli zkušenostem vybrali Kimiho Räikkönena. Služby talentovaného Němce by však rádi využili v budoucnu.
Kimi Räikkönen se v příští sezoně postaví na start jako týmový kolega Fernanda Alonsa ve Ferrari, které musel v roce 2009 opustit právě kvůli Španělovi. Pro Ferrari však rozhodně nebyl jednoznačnou volbou. Není tajemstvím, že v Maranellu vážně uvažovali o Nicovi Hülkenbergovi.
V příštím roce nás čeká přechod na nové turbo motory a další změny. Podle šéfa Ferrari Stefana Domenicali i vzhledem k tomu hráli v rozhodování o jezdeckém složení roli zkušenosti pilotů. Hülkenberg má na svém kontě zatím jedno vítězství v kvalifikaci, jedno nejrychlejší kolo a celkem 104 mistrovských bodů, zatímco Räikkönen je mistrem světa.
Přestože podle Domenicaliho tedy raději vsadili na jistotu, Hülkenberg je pro Ferrari stále v jejich hledáčku. "Uvažovali jsme hodně dlouho a vážně o jeho připojení se k týmu. Ale protože je Kimi Räikkönen zkušenější, vybrali jsme si ho. Nico však má v budoucnu stále velkou šanci," uvedl Domenicali pro Sport Bild.
Také podle Hülkenberga jeho vztah s Maranellem zůstává stále silný. "Náš vztah je stejně pozitivní a dobrý jako tomu bylo dřív. Byla šance, ale nemá smysl o tom nyní moc přemýšlet," okomentoval situaci šestadvacetiletý Němec, který je stále jedním z hlavních kandidátů na sedačku v Lotusu pro nadcházející sezonu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.