FIA se skupinou Formula One Group v Dubrovníku na období 2013 - 2020 podepsala Concordskou dohodu, která dnes vstoupuje v platnost.
Dohoda mezi FIA a Formula 1 Group z července 2013, která stanovila rámec pro implementaci Concordské dohody na období 2013 - 2020, vstoupila dnes v platnost po schválení kompetentních orgánů obou stran.
Tato dohoda poskytuje FIA významně lepší finanční prostředky pro její řídící úlohu a reflektuje větší roli FIA v motoristickém sportu. Obě strany souhlasili se silnou a stabilní řídicí strukturou, zahrnující Formula 1 Group, FIA a týmy. Dohoda pokládá dobrý základ pro další rozvoj Mistrovství světa Formule 1. Hovořilo se o ní již dlouho a po mnoha měsíčním čekání byla dnes podepsána.
Prezident FIA Jean Todt: „Můžeme být pyšní na tuto dohodu, která vytváří efektivnější strukturu pro řízení Mistrovství světa Formule 1. FIA je ráda, že může pokračovat ve své historické roli garanta pravidel a bezpečnosti ve Formuli 1 ještě mnoho let.“
Bernie Ecclestone: „Jsem velmi rád, že tato dohoda mezi FIA a Formula 1 Group byla uzavřena.“
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.