Bernie Ecclestone se snaží pomoci Felipemu Massovi, který si po ukončení smlouvy s Ferrari musí příští rok najít místo u jiného týmu.
Massa je v současnosti jediným Brazilcem v poli a jeho manažer Nicolas Todt tvrdě pracuje na zajištění sponzorů, aby se mohl ucházet o místo u Lotusu, Williamsu, Force Indie či Sauberu. Velkou roli by v tom mohla sehrát brazilská televize Globo.
Protože je Brazílie a Jižní Amerika pro Formuli 1 důležitým trhem, snaží se ho podpořit i Bernie Ecclestone: "Snažím se pomoct. Není to jednoduché, ale pracujeme na tom." Připouští, že Massova další kariéra v F1 bude záviset na schopnosti sehnat atraktivní sponzorský balík.
Zatím to s ním ale moc dobře nevypadá, což se podle Bernieho může rychle změnit: "Pokud Felipe získá nějaké sponzory, všechno se změní a Brazílie by měla mít v roce 2014 svého pilota na roštu. Silná ekonomika, jako je ta v Brazílii, je v dobré pozici pro investici do pilota."
Sponzory si tam hledá i Felipe Nasr soutěžící v GP2, ale Toro Rosso již dříve uvedlo, že s ním o nahrazení Daniela Ricciarda nejedná. "Bylo by to těžké podepsat smlouvu jakožto závodní jezdec pro rok 2014. Spíše vidím svou šanci v pozici třetího pilota s účastí v pátečních trénincích a v nějakém soukromém testu," uvedl v Singapuru Nasr, jehož zastupuje Steve Robertson, který má na starosti i Kimiho Räikkönena.
Felipe Massa si musí sehnat sponzory, chce-li dále pokračovat v F1 (foto: Scuderia Ferrari)
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.