Bernie Ecclestone se snaží pomoci Felipemu Massovi, který si po ukončení smlouvy s Ferrari musí příští rok najít místo u jiného týmu.
Massa je v současnosti jediným Brazilcem v poli a jeho manažer Nicolas Todt tvrdě pracuje na zajištění sponzorů, aby se mohl ucházet o místo u Lotusu, Williamsu, Force Indie či Sauberu. Velkou roli by v tom mohla sehrát brazilská televize Globo.
Protože je Brazílie a Jižní Amerika pro Formuli 1 důležitým trhem, snaží se ho podpořit i Bernie Ecclestone: "Snažím se pomoct. Není to jednoduché, ale pracujeme na tom." Připouští, že Massova další kariéra v F1 bude záviset na schopnosti sehnat atraktivní sponzorský balík.
Zatím to s ním ale moc dobře nevypadá, což se podle Bernieho může rychle změnit: "Pokud Felipe získá nějaké sponzory, všechno se změní a Brazílie by měla mít v roce 2014 svého pilota na roštu. Silná ekonomika, jako je ta v Brazílii, je v dobré pozici pro investici do pilota."
Sponzory si tam hledá i Felipe Nasr soutěžící v GP2, ale Toro Rosso již dříve uvedlo, že s ním o nahrazení Daniela Ricciarda nejedná. "Bylo by to těžké podepsat smlouvu jakožto závodní jezdec pro rok 2014. Spíše vidím svou šanci v pozici třetího pilota s účastí v pátečních trénincích a v nějakém soukromém testu," uvedl v Singapuru Nasr, jehož zastupuje Steve Robertson, který má na starosti i Kimiho Räikkönena.
Felipe Massa si musí sehnat sponzory, chce-li dále pokračovat v F1 (foto: Scuderia Ferrari)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.